اخبار داغ

کنعانی:

رویکرد دشمنان در مقابل ملت ایران توأم با نفاق و معیارهای دوگانه است

رویکرد دشمنان در مقابل ملت ایران توأم با نفاق و معیارهای دوگانه است
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: رویکرد دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی و ملت ایران، همواره توأم با نفاق و معیارهای دوگانه بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر کنعانی سخنگوی دستگاه دیپلماسی در حساب کاربری خود در اینستاگرام، نوشت: رویکرد دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی و ملت ایران، همواره توأم با نفاق و معیارهای دوگانه بوده است.

وی تاکید کرد: در اغتشاشات اخیر، رهبران سیاسی آمریکا و بعضاً اروپا، رسانه‌های آنان و نیز رسانه‌های فارسی معاند مورد حمایت غرب، از یک رخدادِ غم انگیزِ در حال بررسی، سوءاستفاده کردند و با شعار حمایت از حقوق ملت ایران، در حمایت از اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت ملت سنگ تمام گذاشتند، اما حضور میلیون‌ها نفر از ملت در خیابان‌ها و میادین کشور در حمایت از نظام و کشورشان و مخالفت قاطع با آشوب و اغتشاش را نادیده گرفتند و یا کوچک شمردند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: بی شک جنگِ شناختی و ترکیبی دشمنان علیه ملت ایران، این بار نیز در کنار صدها پرونده شکست‌های مفتضحانه آنان در تاریخ ثبت خواهد شد.

کنعانی در پایان مطلب خود آورده است: مدعیان دفاع از حقوق ملت ایران، بهتر است شعارهای دروغین و نخ نمای خود را کنار گذاشته و به چند دهه تحریم‌های ظالمانه و ضدبشری علیه ملت ایران پایان دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه