اخبار داغ

دریادار سیاری:

نسل جوان قدرت تشخیص بالایی دارد/ باید چگونگی وقوع دفاع مقدس را برای نسل آینده‌ساز کشور بازگو کنیم

نسل جوان قدرت تشخیص بالایی دارد/ باید چگونگی وقوع دفاع مقدس را برای نسل آینده‌ساز کشور بازگو کنیم
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: نسل جوان قدرت تشخیص بالایی دارد؛ به همین خاطر می‌تواند آن‌هایی که با صداقت سخن می‌گویند و آنچه بوده را به درستی منتقل می‌کنند را خوب تشخیص دهد؛ بر این اساس باید تلاش شود آنچه بوده و واقعیت داشته و اتفاق افتاده را با زبان قابل فهم و با استفاده از ابزار هنر و رسانه بیان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیردریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش درباره تبیین وقایع دفاع مقدس برای نسلی که جنگ تحمیلی را درک نکرده است، اظهار داشت: باید چگونگی وقوع دفاع مقدس و ارزش‌های حاکم بر آن مقطع زمانی را برای نسل امروز و آینده‌ساز کشور بازگو کنیم؛ اینکه در آن زمان چه کاری انجام دادیم و شهدا و جانبازان چگونه برای افتخار و عزتی که امروز به دست آوریدیم، حماسه آفرینی کردند؟

امیر سیاری ادامه داد: این قبیل موضوعات باید گفته شود؛ زیرا آسایش امروز به راحتی حاصل نشده است؛ حال چنانچه علل وقوع جنگ تحمیلی و افتخارآفرینی‌هایی که به واسطه دفاع مقدس به دست آمده را نگوییم، همان‌گونه که فرمانده معظم کل قوا تأکید کردند، دیگران به جای ما وقایع دفاع مقدس را آن‌گونه که خودشان بخواهند، روایت خواهند کرد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش افزود: پس با توجه به اینکه جهاد تبیین در این حوزه بسیار حایز اهمیت است، ارتش همواره توجه به موضوع مورد اشاره را در برنامه کاری خود قرار داده تا از طریق رسانه‌ها، فضای مجازی، فیلم، کتاب و... به بیان رویداد‌های دفاع مقدس بپردازد.

دریادار سیاری اضافه کرد: نسل جوان قدرت تشخیص بالایی دارد؛ به همین خاطر می‌تواند آن‌هایی که با صداقت سخن می‌گویند و آنچه بوده را به درستی منتقل می‌کنند را خوب تشخیص دهد؛ بر این اساس باید تلاش شود آنچه بوده و واقعیت داشته و اتفاق افتاده را با زبان قابل فهم و با استفاده از ابزار هنر و رسانه بیان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه