اخبار داغ

استاندار ایلام در گفتگو با دانا عنوان کرد؛

بازگشت بیش از ۹۱۲ هزار زائر حسینی از ابتدای ماه صفر تاکنون/ تمامی زیر ساخت ها برای بازگشت زوار فراهم شده است

بازگشت بیش از ۹۱۲ هزار زائر حسینی از ابتدای ماه صفر تاکنون/ تمامی زیر ساخت ها برای بازگشت زوار فراهم شده است
استاندار ایلام از بازگشت بیش از ۹۱۲ هزار زائر به کشور از ابتدای ماه صفر تاکنون خبر داد و گفت: تمام زیر ساخت های لازم برای بازگشت زائران حسینی به کشور فراهم شده و تمامی دستگاه های مربوطه پای کار کار هستند تا زوار بدون هیچ مشکلی به کشور برگردند.
[

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره وضعیت مرز مهران اظهار داشت:از ابتدای ماه صفر تاکنون یک میلیون و ۴۳۸ هزارو ۱۳۲ نفر وارد خاک عراق شدند که حدود ۹۱۲ هزار و ۷۷۴ نفر به کشور بازگشتند. همچنین از شب گذشته تا ساعت ۸ صبح امروز، حدود ۲۷ هزارو ۳۵۵ نفر برای شرکت در  پیاده روی اربعین حسینی وارد خاک کربلا شدند که ۱۳۸ هزار و ۴۴۰ نفر از سفر عتبات عالیات بازگشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بهرام نیا گفت: پیش‌بینی‌های لازم توسط ستاد اربعین کشور و استان صورت گرفته بود و مشکلی در راستای  انتقال زائران به شهرهای خود وجود ندارد.

,

به گفته استاندار ایلام،  زیرساخت های عمرانی استان در حوزه اربعین به ویژه راه و جاده در مقایسه با گذشته توسعه محسوسی یافته است، در واقع بابد گفت عملیات چهار بانده کردن مسیر ایلام - مهران و ایلام- چرداول به اتمام رسیده و این محورهای مواصلاتی به زیر بار ترافیکی رفته اند.

,

بهرام نیا با اشاره به اینکه اکنون تردد در این مسیرهای پرتردد روان است و در حال حاضر با تعریض مسیر، خودروها بدون هیچ مشکل ترافیکی خاصی تردد می کنند. همچنین اتوبوس های برون و دورن شهری در پایانه برکت به اندازه کافی مستقر هستند.

,

وی در خاتمه تصریح کرد: موکب ها در تمام نقاط طول مسیر حرکت زائران دایر شده و به آنها خدمات رسانی می کنند. همچنین تمامی دستگاه های خدماتی، بهداشتی، درمانی، امدادی و انتظامی برای خدمات‌رسانی به زائران پای‌کار هستند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه