اخبار داغ

شاگردان بنا در رتبه چهارم دنیا؛

کشتی فرنگی قهرمانی جهان| پایان کار نمایندگان ایران با کسب ۲ مدال نقره و یک مدال برنز

کشتی فرنگی قهرمانی جهان| پایان کار نمایندگان ایران با کسب ۲ مدال نقره و یک مدال برنز
تیم ملی کشتی فرنگی با کسب ۲ مدال نقره و یک مدال برنز به کار خود در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان پایان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان روزهای 19 لغایت 22 شهریورماه در شهر بلگراد صربستان برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط محمدرضا گرایی در وزن 67 کیلوگرم، امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم به مدال نقره و محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در رده بندی تیمی نیز تیم های ترکیه، آذربایجان و صربستان به ترتیب با 125، 118 و 110 امتیاز اول تا سوم شدند و تیم ایران نیز با 81 امتیاز در جایگاه چهارم ایستاد.
,
 
,
نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:
,
 
,
در وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 6 بر 5 از سد اکرم اوزترک از ترکیه گذشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل امانگالی بکبولاتوف دارنده مدال نقره آسیا از قزاقستان با نتیجه 3 بر 1 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر قزاقستانی در مرحله نیمه نهایی، دادمرز از دور رقابت ها کنار رفت.
,
 
,
در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد در دور اول با نتیجه 8 بر صفر (ضربه فنی) هان جائه چانگ از کره جنوبی را مغلوب کرد وی در دور بعد در حالی که از کرم کمال از ترکیه پیش بود با نتیجه 9 بر 4 ضربه فنی شد و با توجه به شکست این حریف مقابل کشتی گیر ژاپنی، محسن نژاد حذف شد.
,
 
,
در وزن 63 کیلوگرم علیرضا نجاتی در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر احمت اویار از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 7 بر 4 عبدالمحمد پاپی از آلمان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 5 بر 3 از سد سیوبانوف دارند مدال طلای جهان از مولداوی گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. نجاتی در این مرحله با نتیجه 2 بر 1 مغلوب لری ابولادزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار مقابل ارباتو تیو از چین با نتیجه 4 بر 1 شکست خورد و پنجم شد.
,
 
,
در وزن 67 کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به با نتجیه 9 بر صفرامانتور اسماعیل اف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 5 بر صفر هان سو ریو دارنده مدال طلای جهان از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. گرایی دراین مرحله در یک کشتی مقتدرانه با نتیجه 8 بر صفر جانی ختسوریانی از گرجستان را از شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 4 بر 3 مغلوب ماته نمس دارنده مدال برنز جهان از صربستان شد و به مدال نقره رسید.
,
 
,
در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا مختاری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 7 بر 3 مقابل ابراهیم غانم از فرانسه مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، از دور رقابت ها کنار رفت.
,
 
,
در وزن 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 5 بر 4  آنتونیو کامنیاسیویچ از کرواسی را از پیش رو برداشت. وی دور سوم با  نتیجه 6 بر 1 مغلوب کیم هیون وو  قهرمان جهان و المپیک از کره جنوبی شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، از دور رقابت ها کنار رفت.
,
 
,
در وزن 82 کیلوگرم پژمان پشتام بعد از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 2 بر 1 کارپت چالیان از ارمنستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 5 بر 2 مغلوب یاروسلاو فیلچاکوف از اوکراین شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، وی از در رقابت ها کنار رفت.
,
 
,
در وزن 87 کیلوگرم ناصر علیزاده در دور اول با نتیجه 6 بر 5 میرکو مینگوزی از ایتالیا را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه 5 بر 3 آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 2 بر 1 مغلوب تورپال بیسلطانوف قهرمان اروپا از دانمارک شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، وی نیز به گروه بازنده ها رفت. علیزاده در این گروه با نتیجه 9 بر صفر مقابل بارتلمی تشوشا از کنگو به پیروزی دست یافت و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه 7 بر 1 مقابل علی چنگیز از ترکیه شکست خورد و پنجم شد.
,
 
,
در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر فلیکس بالدوف از نروژ را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 7 بر صفر رستم آساکولوف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ساروی در مرحله نیمه نهایی مقابل آرتور الکسانیان قهرمان المپیک و جهان از ارمنستان با نتیجه 3 بر 1 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.
,
 
,
وی در این دیدار با نتیجه 6 بر 1 متهان باشار از ترکیه را از پیش رو برداشت و به مدال برنز دست یافت.
,
 
,
در وزن130 کیلوگرم امین میرزازاده در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر علیمخان سیزدیکوف از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر صباح شریعتی از آذربایجان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد یاکوبی کاجایا دارنده مدال نقره المپیک و برنز جهان از گرجستان را با نتیجه 1بر 1شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. میرزازاده در این دیدار با نتیجه 2 بر 1 مقابل کانتاس کنیستاتاس از لیتوانی به برتری دست رسید و به دیدار فینال راه یافت. میرزازاده برای کسب مدال طلا به مصاف رضا کایالپ دارنده مدال طلای جهان و نقره و برنز المپیک از ترکیه رفت و با نتیجه 1 بر 1 و با توجه به اینکه داوران اخطار اول را به کشتی گیر ترک و اخطاردوم را به وی دادند مغلوب شد و  با شایستگی به مدال نقره رسید.
,
 
,
رده بندی انفرادی و تیمی این مسابقات به شرح زیر است:
,
 
,
55 کیلوگرم: 1- الدانیز عزیزلی (آذربایجان) 2- نوگزاری تسورتسومیا (گرجستان) 3- جسوربک اورتیبکوف (ازبکستان) و یو شیوتانی (ژاپن) ... 8- پویا دادمرز (ایران)
,
60 کیلوگرم: 1- ژولومان شارشنبکوف (قرقیزستان) 2- ادموند نازاریان (بلغارستان) 3- آیدوس سلطانگالی (قزاقستان) کنیچیرو فومیتا (ژاپن) ... 11- مهدی محسن نژاد (ایران)
,
63 کیلوگرم: 1- سباستین ناد (صربستان) 2- لری ابولادزه (گرجستان) 3- طالح ممدوف (آذربایجان) و ارباتو تیو (چین) 5- علیرضا نجاتی (ایران)
,
67 کیلوگرم: 1 – ماته نمس (صربستان) 2- محمدرضا گرایی (ایران) 3- امانتور اسماعیل اف (قرقیزستان) و حسرت جعفراف (آذربایجان)
,
72 کیلوگرم: 1- علی ارسلان (صربستان) 2- یولوی گنی زاده (آذربایجان)  3- سلجوک کان (ترکیه) و آندری کولیک (اوکراین) ... 19- محمدرضا مختاری (ایران)
,
77 کیلوگرم: 1- آکژول محموداف (قرقیزستان) 2- زولتان لوای (مجارستان) 3- مالخاز آمویان (ارمنستان) و یونس امره باشار (ترکیه) ... 16- محمدعلی گرایی (ایران)
,
82 کیلوگرم: 1- برهان آکبوداک (ترکیه) 2- جالگاسبای بردیموراتوف (ازبکستان) 3- تاماس لوای (مجارستان) و یاروسلاو فیلچاکوف (اوکراین) ... 12- پژمان پشتام (ایران)
,
87 کیلوگرم: 1- زورابی داتوناشویل (صربستان) 2- تورپان بیسلطانوف (دانمارک) 3- علی جنگیز (ترکیه) و داوید لوسونزی (مجارستان) 5- ناصر علیزاده (ایران)
,
97 کیلوگرم: 1- آرتور الکسانیان (ارمنستان) 2- کیریل میلوف (بلغارستان) 3- محمدهادی ساروی (ایران) و عاریف نیفتولایف (آذربایجان)
,
130 کیلوگرم: 1- رضا کایالپ (ترکیه) 2- امین میرزازاده (ایران) 3- مانتاس کنیستاتاس (لیتوانی) و آلین الکسیوس سیوراریو (رومانی)
,
 
,
رده بندی تیمی: 1- ترکیه 125 امتیاز 2- آذربایجان 118 امتیاز 3- صربستان 110 امتیاز 4- ایران 81 امتیاز 5- قرقیزستان 77 امتیاز 6- گرجستان 76 امتیاز 7- مجارستان 70 امتیاز 8- ازبکستان 61 امتیاز
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه