اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

جوی آرام در مرز خسروی/ خیزش گرد و خاک در مرزهای منتهی به عراق از امروز

جوی آرام در مرز خسروی/ خیزش گرد و خاک در مرزهای منتهی به عراق از امروز
وضعیت مرز خسروی به روند عادی برگشته و تردد زوار به صورت روان و بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و همچنین مشکلات تردد زائران اتباع خارجی از مرز شلمچه نیز برطرف شده است و امروز نیز در مرزهای منتهی به عراق به علت وزش شدید باد شاهد خیزش گردوخاک هستیم.
[

به گزارش خبرنگار اجتماعی  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تنها ۴ روز تا پیاده روی اربعین حسینی باقی مانده است و مسؤولان کشورمان همچنان در تلاش هستند تا بتوانند از این طریق برای پیاده روی اربعین حسینی امسال برنامه‌ ریزی مناسبی داشته باشند. پیاده روی جاماندگان اربعین از میدان امام حسین شروع می‌شود و در حرم عبدالعظیم حسنی خاتمه می‌یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

جوی آرام در مرز خسروی

,

محمد حیدری سرپرست فرمانداری قصرشیرین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره وضعیت تردد زائران حسینی در مرز خسروی اظهار داشت: وضعیت مرز به روند عادی برگشته و تردد زوار به صورت روان و بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گفته وی هیچ مشکلی برای تردد زائران از مرز خسروی وجود ندارد و در حال حاضر کار خدمات رسانی به زائران حسینی در تمامی بخش‌ها به خوبی در حال انجام است و همه نیروها با تمام توان و ظرفیت و امکانات پای کار و در خدمت رسانی به زوار در تلاش هستند.

,


خروج یک میلیون و 100 هزار زائر از ابتدای اربعین تا کنون

,
,

صادق خلیلیان استاندار خوزستان از خروج یک میلیون و 100 هزار زائر از ابتدای اربعین تا کنون خبر داد و گفت: بیش از ۷۵ درصد از تردد در مرز شلمچه صورت گرفته است . 420 هزار زائر نیز به کشور از مرز دو مرز بازگشتند.

,

خلیلیان در ادامه درباره تردد اتباع خارجی از مرز شلمچه اظهار داشت: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده با مقامات عراقی مشکل تردد و خروج از مرز اتباع خارجی که در ایران حضور داشتند برطرف شد تا شاهد تردد ایمن را داشته باشند.

,


ارائه خدمات به بیش از ۴۱هزار نفر در مرز شلمچه

,
,

سیدنادر نقیبی دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان درباره خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: از ابتدای شروع حرکت زائران اربعین تاکنون ۳۱۲بیمار برای ادامه درمان به بیمارستان‌های  آبادان و خرمشهر با آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ اعزام و بیش از ۴۱هزار و ۱۰۰ نفر نیز در محل درمان شدند.

,

به گفته وی، بیشترین مراجعه‌کنندگان در مرز شلمچه را بیماران گرمازده و دارای علائم ضعف و بی‌حالی عنوان کرد. متاسفانه در این بازه زمانی به  ۸۴مورد حادثه‌دیده ترافیکی نیز خدمات ارائه شده است.

,


تردد زوار به سمت مرزهای عراق روان است

,
,

سید مجید میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین درباره تردد زوار از مرزهای کشورمان به سوی عراق اظهار داشت: در حال حاضرشاهد تردد روان زائران حسینی به سمت مرزهای عراق هستیم. تعدادی از زوار نیز براساس توصیه‌های ستاد مرکزی اربعین در حل بازگشت به سوی کشورمان هستند.

, زائران حسینی,

به گفته رئیس ستاد مرکزی اربعین،  طبق آخرین گزارش‌هایی که در چند نوبت از داخل عراق به ما واصل شده، مشکل خاصی نه در نجف و کربلا و نه در مسیر نجف به کربلا وجود ندارد. در واقع باید گفت هیچ مشکلی نه در مرزهای منتعی به عراق و نه در آن سوی مرز وجود ندارد و امسال هم شاهد حماسه عظیم اربعین حسینی (ع) خواهیم بود.

,

وی افزود: مرزهای تمرچین و باشماق مرزهای بسیار خوب و با ظرفیت‌های مناسبی هستند. به طور مثال، مرز تمرچین با شرایط بسیار خوب ظرفیت روزانه بیش از ۵۰ هزار نفر را دارد و همه عزیزان می‌توانند از این مرزها عبور کنند.

,


خیزش گرد و خاک در مرزهای منتهی به عراق از امروز

,
,

براساس پایگاه اطلاع رسانی سازمان هواشناسی، امروز به علت وزش شدید باد و خیزش گردوخاک، در آذربایجان غربی(مرز تمرچین)، آذربایجان شرقی، اردبیل، خوزستان(مرز شلمچه و چذابه)، ایلام، کردستان(باشماق) و کرمانشاه (مرز خسروی)هشدار زرد برقرار است.

,

بیشتر بخوانید:

, بیشتر بخوانید:, بیشتر بخوانید:,

خروج مشمولان از مرز به شرط ثبت نام اینترنتی

, خروج مشمولان از مرز به شرط ثبت نام اینترنتی, خروج مشمولان از مرز به شرط ثبت نام اینترنتی,

افزایش موج برگشت زائران به کشور

, افزایش موج برگشت زائران به کشور, افزایش موج برگشت زائران به کشور,

ارائه خدمات به بیش از ۱۲۴ زائر اربعین حسینی در مرزهای کشور

, ارائه خدمات به بیش از ۱۲۴ زائر اربعین حسینی در مرزهای کشور, ارائه خدمات به بیش از , ۱۲۴, زائر اربعین حسینی در مرزهای کشور,

 

,

 

,

 

,






 

,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه