اخبار داغ

شهردار سی سخت:

عرض کم خیابان ها و نبودن فضای کافی سبب دپوی مصالح ساختمانی در سی سخت شد

عرض کم خیابان ها و نبودن فضای کافی سبب دپوی مصالح ساختمانی  در سی سخت شد
صیادی شهردار سی سخت در خصوص نخاله های ساختمانی باقی مانده توسط پیمانکاران در خیایان های سی سخت توضیحاتی ارائه داد و گفت: عرض کم خیابان ها و نبودن فضای کافی سبب دپوی مصالح ساختمانی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس صیادی شهردار سی سخت در خصوص نخاله های ساختمانی باقی مانده توسط پیمانکاران در خیایان های سی سخت توضیحاتی ارائه داد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این روزها شهر سی سخت به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است به طوریکه در هر گوشه و کناری عده ای را می‌بینید که مشغول بهسازی پیاده رو ها و معابر هستند.

,

هرچند ساخت و سازها در حوزه زیرساخت و مبلمان شهری بر توسعه و پیشرفت شهر کمک می کند ولی نباید مشکلات و معضلاتی برای شهروندان ایجاد کند.

,

باقی ماندن مصالح ساختمانی پس از ساخت و سازها توسط پیمانکاران و پراکنده شدن آنها توسط خودروهای عبوری، مشکلات برای شهروندان به وجود آورده و موجب گرد و خاک فراوان شده که رهگذران را آزار می دهد.

,

شهردار سی سخت در این خصوص گفت: بر اثر زلزله ۲۹بهمن ۹۹ به زیرساخت شهری در سی سخت آسیب جدی وارد شد که از خرداد ماه سال جاری به مرحله مناقصه رفت و پنچ گروه پیمانکار به منطور آسفالت و بهسازی خیابان ها و معابر شروع به کار کردند.

,

صیادی افزود: نهضت پیاده رو سازی و بهسازی معابر شهر سی سخت با متراژ ۱۷ هزار متر مربع با کیفیت بسیار خوب هم اکنون در حال اجرا است که این عملیات با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرداری و طرح بازآفرینی شهری اجرا می شود که اکثر خیابان های اصلی شهر را در بر می گیرد.

,

شهردار سی سخت همچنین گفت: از محل اعتبارات طرح بازآفرینی شهری ۴ کیلومتر جدول گذاری و پیاده رو سازی را در برنامه داریم.

,

صیادی با اشاره به اینکه پیش از این به صورت تکه ای و محدود پیاده رو سازی انجام شده بود، گفت: این حجم از بهسازی معابر و پیاده رو سازی برای اولین بار در شهر سی سخت اجرا می شود.

,

وی همچنین در خصوص مصالح برجای مانده از پیمانکاران گفت: به دلیل عرض کم خیابان ها و نبودن فضای کافی برای دپوی مصالح مجبور هستیم مصالح را در گوشه ای از خیابان بریزیم و مورد استفاده قرار دهیم.

,

صیادی از صبر و شکیبائی شهروندان تقدیر و تشکر کرد و افزود: به زودی این حجم از مصالح اضافی و باقی مانده پاکسازی شود.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

انتهای پیام/

,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه