اخبار داغ

استاندار ایلام در گفتگو با دانا عنوان کرد؛

خروج ۴۶ هزار زائر اربعین از مرز / مرز مهران فعال است

خروج ۴۶ هزار زائر اربعین از مرز / مرز مهران فعال است
استاندار ایلام از خروج بیش از ۴۶ هزار زائر اربعین از مرز خسروی از دیشب تا کنون خبر داد و گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در تلاشیم تا زائران بدون هیچ مشکلی وارد خاک عراق شوند و این نشان دهنده آن است که مرز مهران فعال است.
[

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اظهار داشت: در حال حاضر تردد زائران از مرز مهران در حال انجام است، به طوری که از دیشب تا کنون بیش از ۴۶ هزار زائر از مرز مهران وارد خاک عراق شدند و همچنین ۲۳ هزار نفر وارد خاک ایران شدند و این نشان دهنده آن است که مرز مهران فعال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بهرام نیا با بیان اینکه ما تابع نظر ستاد اربعین کشورهستیم و محدودیت‌ها همچنان وجود دارد، گفت: با این وجود اقدامات لازم برای ورود زائران به خاک عراق از طریق مرز مهران وجود دارد و منتها با برنامه‌ریزی صورت گرفته در تلاشیم تا در مرز مهران شاهد تجمع و ازدحام جمعیت نباشد تا زائران با مشکل رو به رو نشوند.

,

زائران به تصمیات ستاد اربعین توجه کنند

,

استاندار ایلام با اشاره به اینکه انتظار داریم زائران به تصمیات ستاد اربعین توجه کنند، گفت: متاسفانه زیر ساخت‌های کشور عراق برای این تعداد زائر جوابگو نیست، چرا که براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته قرار براین بود که روزانه ۱۰۰ هزار زائر وارد خاک عراق شود در صورتی که شاهد دو برابر بودن تردد توافق شده با مقامات عراقی هستیم.

,

وی با بیان اینکه روز گذشته ۷۰ دستگاه ایرانی وارد خاک عراق شدند تا بتوانند از این طریق عاشقان حسینی را جابه‌جا کنند تا شاهد تجمع جمعیت بعد از مرز نباشیم، گفت: اتوبوس‌های ایرانی زائران را تا شهر کوت منتقل می‌کنند و بعد از آن از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی عراق خدمات دهی صورت خواهد گرفت.

,

بهرام نیا درباره وضعیت پارکینک‌های شهر مهران نیز افزود: در حال حاضر پارکینک اربعین شهر مهران تکمیل شده است و این امر سبب شد تا پارکینک‌های دیگر در خارج از شهر مهران در نظر گرفته تا زائران برای پارک خودروی شخصی با مشکل روبه‌رو نشوند.

,

به گفته استاندار ایلام؛ آب آشامیدنی، یخ و تغذیه به میزان لازم برای زائران تامین شده و در این راستا خوشبختانه هیچ مشکلی وجود ندارد.



 

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه