اخبار داغ

سرپرست فرمانداری قصرشیرین در گفتگو با دانا عنوان کرد؛

جوی آرام در مرز خسروی/ خروج بیش از ۱۵ هزار زائر اربعین از مرز خسروی طی امروز

جوی آرام در مرز خسروی/ خروج بیش از ۱۵ هزار زائر اربعین از مرز خسروی طی امروز
حیدری از جوی آرام در مرز خسروی خبر داد و گفت: در حال حاضر ۶۰ دستگاه اتوبوس ایران در مرز منذریه در حال جابه جا کردن زائران حسینی هستند، به طوری که امروز بیش از ۱۵ هزار زائر اربعین از مرز خسروی عازم عراق شده است.

محمد حیدری سرپرست فرمانداری قصرشیرین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره وضعیت مرز خسروی اظهار داشت: شب گذشته به دلیل استقبال بالای زائران از مرز خسروی، امکانات لازم از سوی مسئولان منذریه عراق فراهم نبود و سبب وقفه‌ای در تردد شد که خوشبختانه با رایزنی‌های استاندار کرمانشاه و سفیر ایران در بغداد مشکل بلافاصله مرتفع شد.

خروج بیش از ۱۵ هزار زائر اربعین از مرز خسروی طی امروز

وی در ادامه بابیان این مطلب که از ساعت ۶ صبح امروز تردد  بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، گفت: بیش از ۱۵ هزار زائر عازم عراق شدند و روند عزیمت زائران با سرعت و سهولت در حال انجام است.

به گفته سرپرست فرمانداری قصرشیرین، از شب گذشته تا کنون ۶۰ دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زائران وارد خاک منذریه شدند. در حال حاضر تمام امکانات دراین مرز فراهم شده است منتها امکانات موجود در عراق با تعداد زائران ما تناسب نبوده و این امر سبب شد تا اتوبوس های ایرانی به منذریه  انتقال داده شد.

حیدری از آمادگی انتقال ۲۵۰ اتوبوس به خاک عراق در راستای جابه جایی عاشقان حسینی خبر داد و گفت:سیستم حمل و نقل عراق  هم در حال جابه جایی هستند و در حال حاضر سرعت عمل طوری شده که هیچ زائری در مرز جانمانده است.

بیشتر بخوانید:

نحوه ثبت درخواست وام قرض الحسنه اربعین در سامانه سماح

پیاده روی اربعین حسینی + جزئیات

جزئیات خدمات بیمه اربعین حسینی به زائران

نبود ماموران عراقی در گیت‌ها/ ازدحام جمعیت در مرز خسروی

زائران در پیاده روی اربعین با این راهکارها گرمازده نمی شوند

مدت اعتبار گذرنامه اربعین چقدر است؟

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه