اخبار داغ

سرپرست فرمانداری قصرشیرین در گفتگو با دانا عنوان کرد؛

توقف موقت تردد در مرز خسروی/ خروج 24 هزار زائر از مرز خسروی طی امروز

توقف موقت تردد در مرز خسروی/ خروج 24 هزار زائر از مرز خسروی طی امروز
سرپرست فرمانداری قصرشیرین از توقف موقت تردد در مرز خسروی خبر داد و گفت: خوشبختانه با رایزنی‌های استاندار کرمانشاه و سفیر ایران در بغداد این مشکل در حال حل شدن است.
[

محمد حیدری سرپرست فرمانداری قصرشیرین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره مشکلات به وجود آمده در مرز خسروی اظهار داشت: به دلیل استقبال بالای زائران از مرز خسروی، امکانات لازم از سوی مسئولان منزریه عراق فراهم نبود و سبب وقفه‌ای در تردد شد که خوشبختانه با رایزنی‌های استاندار کرمانشاه و سفیر ایران در بغداد این مشکل در حال حل شدن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,

خروج 24 هزار زائر اربعین از مرز خسروی طی امروز

, خروج 24 هزار زائر اربعین از مرز خسروی طی امروز,

سرپرست فرمانداری قصرشیرین از خروج 24 هزار زائر اربعین از مرز خسروی تا ساعاتی قبل خبر داد و گفت: مراجعه فراتر از انتظار در مرز خسروی، سبب ازدحام و کندی تردد از این مرز و ایجاد وقفه‌ای کوتاه در تردد زائران شد  که این‌ موضوع نیازمند مدیریت سفر از سوی زائران است که به اطلاعیه های رسمی توجه کنند.

, .,

وی تامین آب خنک و نصب اماکن مسقف جهت استراحت زائران تا زمان عزیمت را مهم‌ترین مسئله برای خدمات‌دهی به زوار در مرز خسروی اعلام کرد و افزود: با رایزنی‌های انجام‌شده و پای کار آمدن مسئولان استانی و نظامی در بخش‌های مختلف به‌زودی امکانات لازم و به اندازه‌ی کافی برای عاشقان حسینی فراهم می‌شود.

, .,

فوت زائر در خانقین به دلیل عارضه قلبی ناشی از کهولت سن بوده است

, فوت زائر در خانقین به دلیل عارضه قلبی ناشی از کهولت سن بوده است,

حیدری در ادامه درباره فوت ناشی از عارضه قلبی به دلیل کهولت سن یکی از زائر در حدفاصل خانه غیب کربلا نیز اعلام داشت: این زائر به دلیل کهولت سن دچار حمله قلبی شده و متأسفانه در این مسیر فوت شده‌ است و درحال‌حاضر تمامی اقدامات برای انتقال جسد در حال انجام است .

, .,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه