اخبار داغ

نمی‌توان گفت که بازیکنان کم گذاشته‌اند؛

نادی: پیروزی مقابل برزیل برای والیبال ایران یعنی چیزی در حد قهرمانی جهان!

نادی: پیروزی مقابل برزیل برای والیبال ایران یعنی چیزی در حد قهرمانی جهان!
کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال کشورمان گفت: برزیل چهره قدرت‌مندی مقابل ایران خواهد داشت و اگر بتوانیم آن‌ها را شکست بدهیم، چیزی کم‌تر از قهرمانی جهان نیست.
[
علی‌رضا نادی، کاپیتان و سرعتی‌زن پیشین تیم ملی والیبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا پیرامون حضور تیم ملی در مسابقات والیبال قهرمانی جهان اظهار داشت: مسابقات جهانی با لیگ ملت‌ها یک فرق عمده دارد و آن هم این است که همه تیم‌ها، چه مدعی و چه غیرمدعی برای کسب بهترین نتیجه در این تورنمنت شرکت می‌کنند.
,
 
,
وی در ادامه بیان داشت: می‌بینیم که همان تیم‌هایی که بیش‌تر برای محک زدن بازیکنان و کسب تجربه در لیگ ملت‌ها شرکت کرده بودند، حالا در مسابقات قهرمانی جهان با تمام قوا ظاهر شده‌اند و به چیزی جز کسب نتیجه اصلاً فکر هم نمی‌کنند.
,
 
,
نادی درباره بازی‌های تیم ملی ایران در مرحله گروهی رقابت‌ها عنوان داشت: دیدیم که بازی با آرژانتین برای بچه‌های ما سخت شد و یا هلند توانست به بازی برگردد و حتی پیروز شود. تیم ما تاکنون یک اشکال قابل نقد داشته و آن هم این است که تعویض‌های ما محدود به یک یا ۲ بازیکن شده و از پلن B استفاده خاصی نمی‌شود.
,

انتظار داشتم مقابل مصر بازی متفاوتی ببینیم

, انتظار داشتم مقابل مصر بازی متفاوتی ببینیم,
او در همین باره گفت: من انتظار داشتم در بازی با مصر لااقل یک ترکیب جدید و متفاوت را ببینیم اما این اتفاق رخ نداد و دیدیم که حاشیه‌هایی هم پیش آمد. همان مسائل باعث شد تا تیم وارد بحران شود و بازیکنان نتوانستند با تمام توان به مصاف هلند بروند که در آن بازی شکست خوردیم.
,
 
,
وی در مورد مسابقه با تیم ملی والیبال برزیل اذعان داشت: ما یک زمینه‌ای از برزیلی‌ها داریم و آن‌ها هم همین‌طور. کارمان سخت است و هیچ چیزی اصلاً آسان نیست. صددرصد برزیلی متفاوت‌تر و بهتر از چیزی که در لیگ ملت‌ها دیدیم را سه‌شنبه شب خواهیم دید. شاید عملکرد یک بازیکن پشت‌خط‌زن برای برزیلی‌ها در VNL اهمیتی نداشت اما قهرمانی جهان برای رقیب در حد المپیک ارزش دارد.
,
 
,
نادی در این رابطه گفت: برزیل چهره قدرت‌مندی مقابل ایران خواهد داشت و اگر بتوانیم آن‌ها را شکست بدهیم، چیزی کم‌تر از قهرمانی جهان نیست. برزیل، ایتالیا و فرانسه شانس‌های اصلی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها هستند. سوای این مسئله، معتقدم باید پس از رقابت‌ها کار کارشناسی دقیق و درستی صورت بگیرد.
,

بازیکنان کم نمی‌گذارند، کادرفنی جواب بدهد

, بازیکنان کم نمی‌گذارند، کادرفنی جواب بدهد,
کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال خاطرنشان ساخت: این را هم بگویم که چه در صورت صعود و چه در صورت شکست مقابل برزیل، نمی‌شود بگوئیم بازیکنان کم گذاشته‌اند؛ همه چیز به کادرفنی بستگی دارد. بازیکنان ما پتانسیل و عملکرد خوبی دارند اما این کادرفنی است که باید از آن‌ها به بهترین شکل ممکن بهره بگیرد.
,
 
,
وی در ادامه ابراز داشت: وقتی ۷ پوئن از هلند جلو هستیم و این تیم ست را می‌گیرد و ما را هم شکست می‌دهد، قطعاً یک جای کار ایراد داشته. تیم‌های دیگر برنامه دارند اما تیم ما نه. پس از مسابقات قهرمانی جهان باید کار کارشناسی صورت بگیرد نه این که با بُرد روی ضعف‌ها سرپوش گذاشته شود؛ شبیه به کاری که پس از لیگ ملت‌ها اتفاق افتاد.
,
 
,
نادی پیرامون نمایش نه‌چندان مطلوب برخی بازیکنان نسبت به لیگ ملت‌ها بیان داشت: عادت بدی که ما داریم؛ این است که از نظر اخلاقی برخی‌ها را خیلی زیاد بزرگ می‌کنیم که این بدترین آفت است. بازیکن شاید فراتر از توانش را ارائه بدهد اما این که او را الکی بزرگ کنیم، هم درست نیست و هم برای خود او بد می‌شود. نمونه‌اش را در قهرمانی جهان هم داشتیم.
,
 
,
بیشتر بخوانید؛
,
 
, , , والیبال قهرمانی جهان| روایت FIVB از مصاف ایران و برزیل؛ ۱۵ از ۱۸ به سود برزیل!, والیبال قهرمانی جهان| روایت FIVB از مصاف ایران و برزیل؛ ۱۵ از ۱۸ به سود برزیل!,
 
, , والیبال قهرمانی جهان| ایران ۱ - هلند ۳؛ توقف پای دیوار نارنجی, والیبال قهرمانی جهان| ایران ۱ - هلند ۳؛ توقف پای دیوار نارنجی,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه