اخبار داغ

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا خبر داد؛

صدور برگه گذر ویژه اربعین از امروز در سراسر کشور/ رشد 4 برابری افزایش گذرنامه در سال جاری نسبت به سال گذشته

صدور برگه گذر ویژه اربعین از امروز در سراسر کشور/ رشد 4 برابری افزایش گذرنامه در سال جاری نسبت به سال گذشته
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا از صدور برگه گذر ویژه اربعین از امروز در سراسر کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا از آغاز تمدید گذرنامه‌ها در مراکز گذرنامه سراسر کشور خبر داد و گفت: گذرنامه‌هایی که دارای اعتبار کمتر از شش ماه بوده و همچنین گذرنامه‌های منقضی که از ششم شهریور ماه سال ۱۳۹۱ صادر شده و تاکنون نسبت به تعویض آن اقدام نشده، صرفا برای سفر اربعین به مقصد عراق و عتبات عالیات به صورت رایگان تمدید می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,

 رشد 4 برابری  افزایش گذرنامه در سال جاری نسبت به سال گذشته

,  رشد 4 برابری  افزایش گذرنامه در سال جاری نسبت به سال گذشته,

وی از افزایش ۴۰۰ درصدی  یا ۴ برابری افزایش گذرنامه در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: افزایش ۸۲ درصدی صدور گذرنامه را نسبت به سال ۹۸ که بیشترین زائر را داشتیم در حال حاضر کسب کرده‌ایم.

, .,

به گفته رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا، برگه گذر ویژه اربعین از امروز استارت خورده و متقاضیان می توانند با یک دهم قیمت گذرنامه بین المللی برگ گذر ویژه اربعین را که صرفا برای سفر اربعین به عراق اعتبار دارد دریافت کنند.

, .,

 

,

سردار ذوالقدری با اشاره به این مطلب که  ۵ مرکز در تهران کار تمدید گذرنامه‌ها را انجام می‌دهند، گفت: ستارخان، مرکز پلیس گذرنامه تهران در خیابان کوه نور، شهرری، ورامین و شهریار نیز کار تمدید گذرنامه صورت می‌گیرد.

, .,

 

,

 

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه