اخبار داغ

پرسپولیس صفر - فولاد صفر؛

لیگ برتر فوتبال| دومین تساوی بدون گل پیاپی برای سرخ‌پوشان/ بازگشت هواداران پرسپولیس هم فایده نداشت

لیگ برتر فوتبال| دومین تساوی بدون گل پیاپی برای سرخ‌پوشان/ بازگشت هواداران پرسپولیس هم فایده نداشت
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد با نتیجه تساوی خاتمه یافت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد طی دیداری در چارجوب دومین و آخرین روز از هفته دوم بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۲۰:۳۰ امروز، جمعه - ۲۸ مردادماه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یک‌دیگر رفتند.

,

برخلاف بسیاری از بازی‌های این هفته لیگ برتر، دیدار حساس و مهم این دو تیم با حضور تماشاگران پرسپولیسی در ورزشگاه برگزار شد که پیش از این تصمیم سازمان لیگ فوتبال بر این مسئله، واکنش انتقادی و گلایه‌ای مسئولین تیم فوتبال استقلال را هم در پی داشت.

,

نیمه نخست این جدال با خلق موقعیت از سوی بازیکنان هر ۲ تیم و تهدید دروازه رقیب همراه بود اما هیچ‌کدام از فشارها راهی به دروازه نیافت. این نیمه حاشیه‌هایی مثل اعتراض کادرفنی فولاد را هم به همراه داشت.

,

نیمه دوم هم مثل نیمه اول با موقعیت‌هایی نصفه‌ونیمه همراه بود اما بی‌دقتی مهاجمان حتی در صورت غفلت ترکیب دفاعی، باعث شد تا توپی از روی خط دروازه‌ها عبور نکند. فولاد یک اخراجی در دقایق پایانی هم داشت.

,

پرسپولیس و فولاد با این تساوی بدون گل، دومین هفته خود را هم بدون گل زده و با کسب حداقل امتیاز پشت سر گذاشتند. در این بازی وریا غفوری برای فولاد بازی کرد اما اشکان دژاگه جایی در ترکیب نداشت.

,

پرسپولیس صفر
گل: -

, پرسپولیس صفر, پرسپولیس صفر,
,

فولاد صفر
گل: -

, فولاد صفر,
,

, ,

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی، مهدی عبدی.
ترکیب فولاد: کریستوفر کنت، عارف آقاسی، موسی کولیبالی، مهدی شیری، سعید آقایی، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، محمد آبشک، وریا غفوری، احسان پهلوان، مجید علیاری.

,
,

 

,

بیش‌تر بخوانید؛

, , نکونام: باید مقابل پرسپولیس تمرکز کامل داشته باشیم/ هر روز منسجم‌تر می‌شویم, نکونام: باید مقابل پرسپولیس تمرکز کامل داشته باشیم/ هر روز منسجم‌تر می‌شویم,
 
, , اعلام ظرفیت جدید برای بلیت‌فروشی دیدار پرسپولیس - فولاد, اعلام ظرفیت جدید برای بلیت‌فروشی دیدار پرسپولیس - فولاد]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه