اخبار داغ

مربی و بازیکنان والیبال ایران پس از شکست مقابل لهستان چه گفتند؟

مربی و بازیکنان والیبال ایران پس از شکست مقابل لهستان چه گفتند؟
مربی و بازیکنان والیبال ایران پس از شکست مقابل لهستان در جام واگنر صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از 27 تا 29 مردادماه با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین برگزار می‌شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
تیم ملی ایران در نخستین بازی خود در جام واگنر به مصاف لهستان رفت. مردان والیبال ایران در دیدار مقابل لهستان که جنبه تدارکاتی برای رقابت‌های مهم قهرمانی جهان داشت، 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 19، 29 بر 27 و 25 بر 17 مغلوب حریف شدند.
,
شاگردان عطایی در دومین مسابقه خود در این دوره از رقابت ها امروز از ساعت 17:30 به وقت محلی مقابل صربستان قرارخواهند گرفت.
,
مربی و بازیکنان ایران پس از شکست مقابل لهستان صحبت کردند.
,
 
,

عطایی: نواقصی داشتیم که قابل رفع است/ با آمادگی کامل به قهرمانی جهان می‌رویم

,
بهروز عطایی پس از بازی ایران برابر لهستان در جام واگنر اظهار کرد: مسابقه خیلی خوبی بود. با تیم قدرتمند دنیا بازی کردیم و نسبت به مسابقات لیگ ملت‌ها سه تغییر در جریان بازی داشتیم. می‌خواستیم علی اصغر مجرد، جواد معنوی‌نژاد و بازیکنانی که در سال گذشته کمتر بازی کردند، محکی جدی بخورند.
,
وی با بیان این‌که اطلاعات بسیار خوبی از تیم خود به دست آورده است، ادامه داد: لهستان با تمام قدرت والیبال بازی کرد و از تمام بازیکنان اصلی‌اش در جریان بازی استفاده کرد در واقع همان ترکیب اصلی لیگ ملت‌ها در این دیدار حضور داشتند. مسابقه خوبی شد به ویژه در ست دوم که بسیار پایاپای پیش رفت و حتی گاهی در امتیازات جلو هم بودیم، اما فشار بازی بالا بود و چند اشتباه منجر شد، ست را از دست بدهیم.
,
سرمربی تیم ملی با تاکید بر این که مسابقات واگنر، دیدارهایی تدارکاتی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان است، گفت: قرار است در مسابقات قهرمانی جهان در اوج آمادگی باشیم و این رقابت‌ها کمک خواهد کرد که به این آمادگی دست یابیم.
,
 
,
وی با بیان این‌که به مسابقه برابر صربستان هم به عنوان یک دیدار تدارکاتی نگاه خواهند کرد، افزود: صربستان تیم خوبی است و ترکیب کامل بازیکنانش را با خود آورده است. امیدوارم بازی خوبی شود و مجرد و معنوی نژاد در این شرایط به وضعیت مناسب بازی و آمادگی عالی که مدنظرمان هست، برسند.
,
عطایی در پایان خاطرنشان کرد: تیم نواقصی با این ترکیب داشت که باید تا مسابقات جهانی از بین برود. نواقصی که قابل رفع است و امیدوارم روز به روز وضعیت بازیکنان بهتر شود تا با بهترین شرایط به قهرمانی جهان برویم.
,

 

,

عباد‌ی‌پور: این فراز و فرودها طبیعی است

,
میلاد عبادی‌پور پس از دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان در جام واگنر درخصوص این مسابقه اظهار داشت: نمی توانم بگویم که بازی خوبی بود چون آن بازی که توقع داشتیم را نتوانستیم اجرا کنیم. البته فکر می کنم این روند طبیعی است چون خود را برای مسابقات قهرمانی جهان آماده می کنیم.
,
وی ادامه داد: رقابت های قهرمانی جهان بعد از المپیک، مهمترین تورنمنت والیبالی به شمار می رود. در این مسیر پستی و بلندی هایی هم وجود دارد که کاملاً طبیعی است. خوب شد این نتیجه در جام واگنر رقم خورد و امیدوارم در قهرمانی جهان شاهد چنین نتایجی نباشیم.
,
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: درست است که جام واگنر هم اهمیت دارد اما مهمتر از آن قهرمانی جهان است که باید تلاش کنیم چنین شروعی در آنجا نداشته باشیم. نمی توانم چیز زیادی درمورد بازی بگویم چون آن بازی که می خواستیم را نتوانستیم به نمایش بگذاریم. متاسفانه گاهی این اتفاقات می افتد و کاری نمی توان کرد.
,
عبادی‌پور درمورد جو سالن و حضور تماشاگران، گفت: لهستان کشوری است که به تماشاگرانش مشهور است. فکر می کنم اکثر بازیکنان ایران اینجا بازی کرده‌اند و این شرایط برای آنها عادی است اما بدون شک این هیجان می تواند تاثیر مثبتی روی روند تیم میزبان بگذارد. فکر می کنم امروز به بازی بد خودمان باختیم.
,
مردان والیبال ایران در این مسابقه که جنبه تدارکاتی برای رقابت‌های مهم قهرمانی جهان دارد، سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 19، 29 بر 27 و 25 بر 17 مغلوب حریف شدند.
,
نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از 27 تا 29 مردادماه با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین برگزار می‌شود. شاگردان عطایی در دومین مسابقه خود در این دوره از رقابت ها امروز از ساعت 17:30 به وقت محلی مقابل صربستان قرارخواهند گرفت.
,
 
,

وادی: لهستان با ترکیب اصلی مقابل ایران قرار گرفت

,
محمدطاهر وادی پس از دیدار تیم های ملی والیبال ایران و لهستان در رقابت های جام واگنر اظهار داشت: به تیم لهستان تبریک می گویم، چون آنها خیلی بهتر از ایران بازی کردند.
,
وی ادامه داد: لهستانی ها هماهنگ تر از ایران ظاهر شدند و با ترکیب اصلی خود مقابل تیم ایران قرار گرفتند. در تیم ایران هم کادر فنی تمایل داشت تا شرایط تمام بازیکنان را محک بزند.
,
وادی گفت: برای این مسابقه چند بازیکن جدید در ترکیب تیم ایران ظاهر شدند. امیدوارم رفته رفته هماهنگ‌تر شویم تا در مسابقات قهرمانی جهان عملکرد مناسبی داشته باشیم.
,
مردان والیبال ایران در دیدارمقابل لهستان که جنبه تدارکاتی برای رقابت‌های مهم قهرمانی جهان داشت، سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 19، 29 بر 27 و 25 بر 17 مغلوب حریف شدند.
,
نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از 27 تا 29 مردادماه با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین برگزار می‌شود. شاگردان عطایی در دومین مسابقه خود در این دوره از رقابت ها امروز از ساعت 17:30 به وقت محلی مقابل صربستان قرارخواهند گرفت.
,

 

,

گربیچ: از دیدن تیم ایران غافلگیر شدم/ همه به عبادی‌پور احترام می‌گذارند

,
نیکولا گربیچ پس از پیروزی سه بر صفر مقابل تیم ملی ایران در رقابت‌های جام واگنر اظهار داشت: از دیدن تیم ایران سورپرایز شدم. این غافلگیری در جهت مثبت بود، چون فقط میلاد عبادی‌پور را می‌شناختم. واقعاً از دیدن تیم ایران غافلگیر شدم.
,
وی ادامه داد: تیم‌های آرژانتین و صربستان در مسابقات امروز خود تغییرات چندانی نسبت به گذشته نداشتند اما تیم ایران تغییرات بسیاری داشت. با این حال فکر می‌کنم تیم ایران والیبال خوبی از خود به نمایش می‌گذارد.
,
سرمربی تیم ملی والیبال لهستان درمورد عملکرد بازیکنان ایران، خاطرنشان کرد: خیلی خوشحال شدم که بازیکن سابق خودم یعنی جواد معنوی‌نژاد را در تیم ملی ایران دیدم. او دریافت کننده خیلی خوبی است و امروز بسیار به تیمش کمک کرد. فکر می‌کنم در تیم ایران میلاد عبادی‌پور بازیکنی است که تجربه بالایی دارد و همه به او احترام می‌گذارند. او نسبت به دو سال قبل که در اسکرا بازی می‌کرد، بسیار بهتر شده است.
,
گربیچ ادامه داد: تجربه موجب می‌شود که عملکرد بازیکنان در بازی بهبود یابد. تجربه موضوع مهمی است. ایران تیم بسیار خوبی دارد و فکر می‌کنم در مسابقات قهرمانی جهان بهتر هم خواهد شد.
,
 
,

کورک: متوقف کردن عبادی‌پور کار راحتی نیست/ این فقط یک بازی دوستانه بود

,
بارتوش کورک پس از پیروزی سه بر صفر تیم ملی والیبال لهستان مقابل ایران در رقابت‌های جام واگنر اظهار داشت: بازی مقابل ایران همواره دشوار است. خوشحالیم که خودمان را مقابل یکی از بهترین تیم‌ها و در خانه خودمان امتحان کردیم.
,
وی ادامه داد: امروز بهتر بودیم. باید بگویم که این فقط یک بازی دوستانه بود. مسابقات اصلی به زودی برگزار خواهد شد. چیزی تا رقابت‌های قهرمانی جهان باقی نمانده است. فکر می‌کنم هر دو تیم از این مسابقات بیشتر برای آماده‌سازی پیکارهای قهرمانی جهان استفاده می‌کنند.
,
کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان گفت: طبیعی است که هر دو تیم در فرم طبیعی خود نباشند. این شرایط برای هر دو تیم وجود دارد. هدف این نیست که در جام واگنر بهترین عملکرد را به نمایش بگذارند، بلکه هدف تیم‌ها این است که در قهرمانی جهان بهترین باشند. این هدفی است که کادر فنی ایران و لهستان دنبال می‌کنند. خوشحالیم که بردیم اما می‌دانیم که قهرمانی جهان در پیش است.
,
کورک درمورد مسابقات قهرمانی جهان، عنوان کرد: در سال‌های اخیر بسیار سخت است که پیش‌بینی کنیم چه تیمی قهرمان جهان می‌شود؛ شاید فرانسه، شاید هم تیمی دیگر. من فکر می‌کنم که این مسابقات دشوار خواهد بود و تیم‌های زیادی از جمله ایران و لهستان برای مدال خواهند جنگید. امیدوارم هواداران بهترین نمایش ممکن را ببینند. بهترین‌ها را برای تیم های ایران و لهستان آرزو می‌کنم.
,
وی در مورد عملکرد بازیکنان ایران، توضیح داد: فکر می‌کنم میلاد بهتر از بقیه است. هر وقت با ایران بازی داریم آماده می‌شویم که با میلاد مقابله کنیم. متوقف کردن چنین بازیکنی اصلاً کار راحتی نیست./
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه