اخبار داغ

کاتاروهای ایران بعد از کسب مدال در بازیهای کشورهای اسلامی چه گفتند؟

کاتاروهای ایران بعد از کسب مدال در بازیهای کشورهای اسلامی چه گفتند؟
کاتاروهای ایران بعد از کسب مدال در بازیهای کشورهای اسلامی صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم‌های کاتای مردان و زنان ایران در بازیهای کشورهای اسلامی صاحب مدال شدند. بعد از این موفقیت مربی و کاتاروهای ایران صحبت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

شهرجردی: دنبال طلای کاتا بودیم ولی رفتار خوبی انجام نشد

,

قاسم شهرجردی سرمربی تیم ملی کاتا پس از کسب مدال برنز تیمی بازیهای کشورهای اسلامی اظهار داشت: خدارا شکر بچه های ما در بخش انفرادی نقره و در تیمی برنز گرفتند. برگزاری مسابقات خیلی خوب نبود. دور اول مسابقات گفتند دستگاه خراب است و نمرات را با دست نوشتند. باید اعلام می کردند که چند امتیاز داریم ولی این کار را نکردند. 

,
وی افزود: فکر می‌کنم اشتباه در جمع بندی بود که ما در دور نخست چهارم شدیم. همین موضوع تیم ما را بهم ریخت. در دور بعد هم با تفکر اینکه نمی خواهد به ما نمره دهند، سوم شدیم و رفتیم برای برنز. ما دنبال طلا بودیم ولی رفتار خوبی انجام نشد. باید هر تیمی که مسابقه می دهد، امتیازش اعلام شود. اینکه امتیازها را بعد از پایان تمام مسابقات اعلام کنند، زیبنده نبود.
,
 
,
 
,
زند: نقص سیستم فنی طلای ما را برنز کرد
,
علی زند ملی پوش کاتای تیمی ایران پس از کسب مدال برنز اظهار داشت: خدارا شکر مدال برنز را کسب کردیم هرچند طلا می خواستیم اما به دلیل نقض قوانین داوری در سیستم اسپورت دیتا متاسفانه ما راهی مسیر کسب مدال برنز شدیم. 
,
وی افزود: خدارا شکر دست خالی به ایران باز نمی کردیم. خودمان راضی نیستیم اما امیدوارم در قهرمانی آسیا جبران کنیم. 
,
زند در پایان گفت: سطح مسابقات خیلی بالاتر از آسیایی بود قهرمانان اروپا و آفریقا هم بودند به جز ژاپن و اسپانیا تمام قدرت ها بودند، خدارا شکر در این سطح از مسابقات صاحب مدال برنز شدند. 
,
 
,
 
,
صادقی: برای طلا آمده بودم
,
فاطمه صادقی نماینده کاتای ایران پس از کسب مدال نقره بازی های کشور های اسلامی اظهار داشت: می‌گفتند مسابقات از سطح آسیایی و جهانی پایین تر است اما حقیقتا این مسابقات در سطح جهانی بود و همه حریفان با آمادگی کامل در رقابت های کشورهای اسلامی حاضر بودند. 
,
وی افزود: سه ماه تمرین سخت را پشت سر گذاشته بودم تا مدال طلا کسب کنم. با تمام توان آمده بودم اما در فینال به کشور میزبان خوردم و نشد که طلا بگیرم. 
,
صادقی ادامه داد: داوری ها خیلی جهت گیری داشت هم در بخش کاتا و هم در کومیته در یکسری از مسابقات به صورت واضح ناداوری می شد و کاری از دست کسی بر نمی‌آید. امیدوارم سطح داوری در سایر مسابقات بالاتر رود و کیفیت بهتر شود.
,
وی افزود: اگرچه سطح مسابقات خیلی بالا بود اما برای مدال طلا آمده بودم که متأسفانه در فینال به میزبان خوردم و رنگ مدالم نقره شد. 
,
دارنده مدال نقره بازی های کشورهای اسلامی در پایان گفت: خوشبختانه توانستم در نخستین حضورم نقره بگیرم و امیدوارم در دوره های بعدی طلا را بدست بیاورم.
,
 
,
 
,
بغلانی پور: ترکیه میزبان نبود، طلا می گرفتیم
,
فاطمه بغلانی پور سرمربی تیم ملی کاتا بانوان پس از پایان مسابقات بازی های کشورهای اسلامی اظهار داشت: در بخش کاتا بیشتر بازیکنان که در آسیایی و جهانی مدعی بودند در این بازی ها شرکت داشتند. به جز ژاپن تقریبا همه بودند و به جای ژاپن چند ورزشکار المپیکی در مسابقات حضور داشتند که با تجربه مسابقات جهانی برای کسب مدال آمده بودند. 
,
وی افزود: این بازی ها در رشته کاراته سطح پایینی نداشت. اگر ترکیه میزبان نبود، ما در بخش کاتای بانوان و حتی کاتای آقایان احتمال کسب مدال طلا داشتیم. 
,
سرمربی تیم ایران تاکید کرد: بچه های ما جوان و جویای نام هستند و اگر بیشتر به مسابقات اعزام شوند می توانند موفقیت های بیشتری کسب کنند. یک مسابقه برابر است با شش ماه تمرین کردن و اگر بازیکنان ما تجربه شرکت در مسابقات بیشتری داشته باشیم، قطعا در این میادین موفق تر خواهیم بود.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه