اخبار داغ

دختران ما خیلی عالی بازی کردند

بختی: رنکینگ‌داران جهانی شمشیربازی در قونیه حضور داشتند/ با یک توجه کوچک خودمان را نشان دادیم

بختی: رنکینگ‌داران جهانی شمشیربازی در قونیه حضور داشتند/ با یک توجه کوچک خودمان را نشان دادیم
دختر اپه‌ایست ایران بعد کسب مدال برنز بازیهای کشورهای اسلامی گفت: رنکینگ‌داران جهانی شمشیربازی در قونیه حضور داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اعظم بختی شمشیرباز اسلحه اپه ایران پس از کسب مدال برنز بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار داشت: سطح مسابقات خیلی بالا بود. بازیکنان که رنکینگ جهانی داشتند، در این مسابقات شرکت کردند. در سابر و اپه بانوان واقعا بازیکنان خیلی خوبی شرکت کرده بودند. ترکیه، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان همگی با بازیکنان مطرح آمده بودند که در حد آسیا عالی هستند.  همه بچه‌ها تلاش کردند و واقعا تلاش آنها قابل ستایش است. دختران ما خیلی عالی بازی کردند.

وی در مورد بازی آخر خود با حریف ترکیه‌ای گفت: حریف ترکیه‌ای قدرت بدنی خیلی بالایی داشت. رقابت پایاپای با او داشتم اما در ضربات آخر نتوانستم او را شکست دهم و شرمنده شدم.

بانوی شمشیربازی ایران پس از کسب اولین مدال  شمشیربازی اپه بانوان ایران در مسابقات کشورهای اسلامی بیان کرد: بازیکن نماینده تلاش مربی و مسئولین است. نتایجی که دختران ما می‌گیرند، به خاطر تلاش مداومی است که در چند ماه صورت گرفت. توجهی که به دختران شد و برگزاری اردوهای مستمر باعث شد در حد یک مقدار کوچک خودمان را نشان دهیم. اگر این حمایت ها بیشتر و ادامه دار باشد. واقعا بانوان شمشیربازی می توانند نتایج بهتر از این را کسب کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه