اخبار داغ

وکیلی: عامل پیروزی ما سرویس‌های پرشی بود/ در تلاش هستیم تا بار روانی را از دوش بازیکنان برداریم

وکیلی: عامل پیروزی ما سرویس‌های پرشی بود/ در تلاش هستیم تا بار روانی را از دوش بازیکنان برداریم
سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران گفت: کشورهای شرق آسیا در حمله تنوع زیادی دارند و اگر ما سرویس معمولی می‌زدیم مقابل آنها به مشکل بر می‌خوردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد وکیلی سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران در مورد پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل چین در نخستین بازی از مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا اظهار داشت: فدراسیون والیبال زحمات زیادی برای آماده‌سازی تیم ما کشید. تیم نوجوانان ایران 12 مرحله اردو را در مدت 9 ماه پشت سر گذاشت.

سرمربی تیم نوجوانان ایران ادامه داد: پس از از حدود سه سال وقفه در برگزاری مسابقات نوجوانان آسیا، تیم نوجوانان ایران جدا از نتیجه گرایی و برای ایجاد زیرساخت‌های سال‌های آینده والیبال ایران تشکیل شد. همانطور که دیدید تمام بازیکنان ما سرویس پرشی می‌زنند و این به خاطر کارهای زیرساختی و آینده والیبال است. فدراسیون والیبال هیچ تفاوتی بین نوجوانان و بزرگسالان قائل نیست.

وکیلی تصریح کرد: دیدار با چین نخستین بازی رسمی تیم نوجوانان ایران بود. ما در بین هشت تیم حاضر در تهران، بلند قامت ترین تیم هستیم. چشم ما به بازی‌های آینده است و در تلاش هستیم تا بار روانی را از دوش بازیکنان برداریم. تیم نوجوانان ایران به هیچ وجه نتیجه گرا نیست. در در رده نوجوانان فراز و نشیب های زیادی دیده می شود که طبیعی است. در این رده سنی غافلگیری بسیار وجود دارد و بازیکنان باید از این شرایط کسب تجربه کنند.

وی افزود: عامل پیروزی ما در این دیدار، سرویس‌های پرشی بود. کشورهای شرق آسیا در حمله تنوع زیادی دارند و اگر ما سرویس معمولی می‌زدیم مقابل آنها به مشکل بر می‌خوردیم. شاخصه تیم ما همین سرویس‌های پرشی بود و در مقابل دریافت سرویس‌های پرشی نیز برای بازیکنان ما بسیار راحت است.

وکیلی ادامه داد: امیدوارم در دیدارهای بعدی تماشاگران بیشتری به سالن بیایند چون تیم های خوبی به تهران آمده اند.

او درباره حس خود به بازیکنان گفت: همه ملی پوشان فرزندان من هستند و وظیفه دارم در همه شرایط از آنها حمایت به آن‌ها اعتماد کنم. کادر فنی باید استرس را از بازیکنان دور کند و پدرانه در کنار آنها باشد تا احساس تنهایی نکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه