اخبار داغ

محمدنژاد برنزی شد

کشتی جوانان قهرمانی جهان| 3 آزادکار ایران به نیمه نهایی رسیدند

کشتی جوانان قهرمانی جهان| 3 آزادکار ایران به نیمه نهایی رسیدند
مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان از ساعت 12:30 امروز (سه شنبه) در شهر صوفیه بلغارستان در حال برگزاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پایان مسابقات نوبت صبح، آرمین حبیب زاده در وزن 61 کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در وزن 92 کیلوگرم و امیررضا معصومی در وزن 125 کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم آرمین حبیب زاده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر میکیتا آبراموف از اوکراین را از پیش رو برداشت و به مرحله یکچهارم نهایی رفت. وی در این مرحله در یک کشتی نزدیک با نتیجه 13 بر 11 نیکولاس بوزاکیس از آمریکا را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حبیب زاده در این مرحله به مصاف حمزات ارسامرزویف از فرانسه می رود.

در وزن 74 کیلوگرم عرفان الهی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 5 بر 4 از سد الکساندر فاکوندو از آمریکا گذشت و به مرحله یکچهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل ساگار جاگلان از هند با نتیجه 10 بر 5 مغلوب شد و باید منتظر راهیابی این حریف هندی به دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

در وزن 86 کیلوگرم عارف رنجبری در دور نخست با قرعه استراحت روبرو بود. وی در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر ژولین ایوانوف از بلغارستان را مغلوب کرد و به مرحله یکچهارم نهایی راه یافت و در این مرحله به مصاف رحیم ماگمادوف نایب قهرمان سال گذشته، از فرانسه با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا بتواند به کار خود برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

در وزن 92 کیلوگرم امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر ساتوشی میورا از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یکچهارم نهایی با نتیجه 10 بر صفر کریستین آنگیال از مجارستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. فیروزپور در این مرحله به مصاف ادلان ویسخانوف از فرانسه می رود.

در وزن 125 کیلوگرم امیررضا معصومی پس از استراحت در دور نخست، در دور بعد با نتیجه 14 بر 4 مراب سلیماناشویلی از گرجستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. معصومی در این مرحله به مصاف نیکولاس فیلدمن از آمریکا می رود.

مسابقات نیمه نهایی اوزان فوق از ساعت 18:15 امروز برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
, نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

احمد محمدنژاد جوان به مدال برنز دست یافت

, احمد محمدنژاد جوان به مدال برنز دست یافت,

در وزن 57 کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر سیمون پیرودو از ایتالیا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 7 بر 5 مغلوب جوری وولک از آمریکا شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. محمدنژاد جوان در این گروه با نتیجه 11 بر صفر  عزیزبک نایموف از ازبکستان را مغلوب کرد و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار مقابل لوکا گوینجیلیا از گرجستان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی دست یافت و صاحب مدال برنز شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه