اخبار داغ

معاون عمرانی استاندار گلستان:

مهاجرت از روستاها به خاطر مشکلات آب متوقف می‌شود/ آبرسانی به ۴۳۲روستای گلستان

مهاجرت از روستاها به خاطر مشکلات آب متوقف می‌شود/ آبرسانی به ۴۳۲روستای گلستان
سیدمحمدرضا سید النگی گفت: ۴۳۲ روستا با اعتباری بالغ بر ۶۱۴ میلیارد تومان با یک قرارداد ۳۰ ماهه بنا است با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی با همکاری قرارگاه خاتم و بسیج سازندگی برطرف کنیم که صرف این اعتبارات برای حل مشکلات آب و مسائل زیرساختی استان بی‌سابقه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ سیدمحمدرضا سید النگی در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: تلاش کردیم که شهرداری ها با سرمایه گذاری های بخش خصوصی بتوانند منابع درآمدی برای خود ایجاد کنند و بتوانند از این طریق بودجه های خود را ارتقاء دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
معاون عمرانی استاندار گلستان ادامه داد: ۱۰۱ پروژه در حوزه شهرداری ها در سطح استان در هفته دولت افتتاح می شود و ۲۰ پروژه نیز عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
,
 
,
سید النگی خاطرنشان کرد: کل این اعتبار ۲۲۹ میلیارد تومان اعتبار در بر دارد که از این میزان ۱۶۷ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت افتتاح می شود.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: ۲۳۰  پروژه در حوزه دهیاری ها افتتاح و ۹۴ پروژه نیز در هفته دولت عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
,
 
,
این مقام مسئول یادآور شد: ۲۲۵  میلیارد تومان اعتبار پروژه های است که در هفته دولت در روستاهای گلستان افتتاح می شود.
,
 
,
سید النگی بیان کرد: قرارگاه جهادی پیشرفت و توسعه ۱۱۰ روستای استان گلستان در دستور کار قرار دارد.
,
 
,
وی افزود: ۴۳۲ روستا با اعتباری بالغ بر ۶۱۴ میلیارد تومان با یک قرارداد ۳۰ ماهه بنا است با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی با همکاری قرارگاه خاتم و بسیج سازندگی برطرف کنیم که صرف این اعتبارات برای حل مشکلات آب و مسائل زیرساختی استان بی سابقه است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه