اخبار داغ

کارگردان نمایش:

نمایش "عاشورایی دیگر" در کرج روی صحنه می‌رود/ تداوم ۲ دهه اجرا در ایام محرم

نمایش "عاشورایی دیگر" در کرج روی صحنه می‌رود/ تداوم ۲ دهه اجرا در ایام محرم
حمیدرضا نعیم حسنی گفت: تئاتر مذهبی "عاشورایی دیگر" روایت‌گر شهادت طفلان مسلم به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا نعیم حسنی از ۲۶ تا ۳۱ مردادماه در نقاط مختلف کرج روی صحنه می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ تئاتر مذهبی "عاشورایی دیگر" روایتگر شهادت طفلان مسلم به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا نعیم حسنی از ۲۶ تا ۳۱ مردادماه در نقاط مختلف کرج روی صحنه می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حمیدرضا نعیم حسنی کارگردان نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: بیست و دومین سال اجرای نمایش مذهبی "عاشورایی دیگر" در ۶ روز پایانی مردادماه در کرج روی صحنه می رود.
,
 
,
وی ادامه داد: این اثر بیش از دو دهه هر سال در ایام محرم در شهر کرج اجرا می شود.
,
 
,
نعیم حسنی افزود: پنج فرهنگسرا برای استفاده از این برنامه میزبان شهروندان هستند.
,
 
,
کارگردان اثر تصریح کرد: نمایش های مذهبی با توجه به اینکه ریشه در سنت و مراسم های آیینی  دارند از گذشته مورد استقبال مخاطب بوده است.
,
 
,
وی گفت: این نمایش‌ها در صورتی که در جهت صحیح و بر اساس واقعیت های تاریخی پرداخت شده باشد به نوعی بازنمایی اتفاقی خاص در برهه ای از تاریخ گذشتگان است که برای مخاطب امروز نقل می‌شود.
,
 
,
نعیم حسنی ادامه داد: این تولیدات صرفا برگرفته از آثار، ادبیات کهن، نقل و سنت های انتقال یافته از گذشتگان است و در برخی مواقع جنبه های نمایشی و مدرن جهت جذابیت اثر به‌ کار گرفته می شود.
,
 
,
این هنرمند افزود: فرناز پیشقدم، محمدمهدی چرخه، آرمین دهقانی، پوریا پروینی، حمیدرضا نعیم حسنی بازیگران نمایش هستند و لیدا صادقی دهکردی دستیار و مشاور کارگردان اثر است.
,
 
,
نعیم حسنی در خاتمه خاطرنشان کرد: از تمامی دست اندرکاران اجرای نمایش به ویژه محسن برجی ریاست فرهنگی ورزشی شهرداری کرج، وحید قاسمی وند رئیس اداره قرآنی، امیر اشتری معاونت محترم فرهنگی سازمان، حسن صائمی رئیس محترم اداره توسعه و منابع تشکر می کنم.
,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه