اخبار داغ

از مشکلات خانوادگی کاوه رضایی خبر داشتیم؛

سمیعی: تا امروز بیش از ۱.۵ میلیون یورو به استراماچونی بدهکار هستیم/ پدر مرادمند سابقه حضور در جبهه داشت

سمیعی: تا امروز بیش از ۱.۵ میلیون یورو به استراماچونی بدهکار هستیم/ پدر مرادمند سابقه حضور در جبهه داشت
معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: پدر مرادمند سابقه جهبه طولانی مدت داشته و یزدانی نیز از معافیت کفالت استفاده کرد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال پیرامون مفاد قرارداد آندره‌آ استراماچونی اظهار داشت: در این قرارداد غرامت‌ها و جرائمی در نظر گرفته شده که وقتی آگاهانه پرداخت غرامت و جریمه را در صورت عدم انجام تعهدات قبول می‌کنید، دیگر نمی‌توانید از حقوق قانونی خود استفاده کنید. معمولا در سال‌های گذشته کلیه باشگاه‌های ایرانی در پرداخت و انجام به موقع تعهدات خود مشکل داشتند، معمولا قرار دادن این‌گونه بندها در قرارداد طرف مقابل دردسرساز بوده و موجبات تضییع حقوق باشگاه‌های ایرانی را فراهم کرده. 

, استقلال ,

وی درباره نحوه عقد قرارداد با این سرمربی ایتالیایی بیان داشت: اگر در مهلت قانونی ۲ ماهه حقوق مربی پرداخت نشود، او می‌تواند اقدام کند. متاسفانه برخی مواقع باشگاه‌ها فکر می‌کنند به این دلیل که پس از منقضی شدن این مدت، مربی‌ای که کشور را ترک می‌کند دیگر قصد اقامه دعوی ندارد؛ در صورتی که وکلایش خیلی شیک اقدام کرده و به هیچ عنوان از حقوق قانونی خودشان نمی‌گذرند. 

,

سمیعی در ادامه عنوان داشت: با توجه به شکایت تأخیر و تأدیه که هر روز دارد افزایش پیدا می‌کند، تا امروز صبح بالغ بر یک میلیون و ۵۳۴ هزار یورو باید به وی پرداخت کنیم. 

,

او در مورد وضعیت خدمت سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند تصریح داشت: پدر مرادمند سابقه جهبه طولانی مدت داشته و او از این طریق می‌توانست معافیت اخذ کند منتهی وقتی مدارک در سامانه نظام وظیفه بارگزاری شد، چند ماه مورد قبول قرار نگرفت اما در نهایت کسری خدمت آورد و مجبور شد آن چند ماه را به خدمت اعزام شود. یزدانی نیز از معافیت کفالت استفاده کرد و توانست با جبران مدتی، کارت معافیت خود را بگیرد.

,

معاون حقوقی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی در انتهای الوند شبکه دو سیما گفت: کاوه رضایی هم در تمرینات ما خیلی قوی ظاهر شده. او در بلژیک تست پزشکی داد و مجدد به ایران آمده، همه کارها را انجام داده اما مسئله خانوادگی دارد که به زودی حل می‌شود. کار اداری مربوط به این موضوع به این شکل نیست که پس از امضای قرارداد با ما آن را گفته باشد؛ از ابتدا به ما هم اعلام کرد و ما هم گفتیم نهایت همکاری را می‌کنیم منتهی در زمانی خاص. او هم قول داد در این زمان مشکل حل شود و بتواند تمام و کمال در خدمت باشگاه استقلال باشد.

, استقلال , استقلال ,

بیش‌تر بخوانید؛

, , تمدید قرارداد مرادمند با باشگاه استقلال به مدت یک سال, تمدید قرارداد مرادمند با باشگاه استقلال به مدت یک سال,
 
, , جلسه مشترک آجورلو و یزدانی برای بازگشت به جمع استقلالی‌ها, جلسه مشترک آجورلو و یزدانی برای بازگشت به جمع استقلالی‌ها]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه