اخبار داغ

مسئول سازمان اردویی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص):

مراسم سالروز شکست حصر پاوه برگزار می‌شود

مراسم سالروز شکست حصر پاوه برگزار می‌شود
یونس عزیزی گفت: مراسم بزرگداشت سالروز حماسه شکست حصر پاوه روز ۲۶ مردادماه سالجاری با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یونس عزیزی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، با اشاره به اینکه شهرستان پاوه با ۶۴۰ شهید، ۸۷۵ جانباز و ۲۷ آزاده سرافراز ولایت‌پذیری و شجاعت خود را به همگان به اثبات رسانده است اظهار داشت: مراسم بزرگداشت سالروز حماسه شکست حصر پاوه روز ۲۶ مردادماه سالجاری ساعت ۹ صبح با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در پاوه برگزار می‌شود.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: بدون شک حماسه خونین پاوه حادثه‌ای بسیار مهم و دارای اهمیت خاص در تاریخ تحولات جمهوری اسلامی ایران بود و اهمیت این حادثه آنقدر بود که امام راحل(ره) مهمترین فرمان تاریخی خویش را صادر و امید دشمنان به سقوط انقلاب اسلامی را به یأس مبدل کردند.

وی با بیان اینکه آرامش و امنیت موجود در کشور مرهون خون شهدا و ایثارگری رزمندگان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس است گفت: مراسم گرامیداشت سالروز این حماسه تاریخی ساعت ۹ صبح در محل یادمان شهدای پاوه و ساعت ۱۰ در سالن امام خمینی(ره) این شهرستان با سخنرانی سردار اسدالله ناصح از فرماندهان دفاع مقدس آغاز می شود.

عزیزی خاطرنشان کرد: عملیات آزادسازی شهر پاوه مدیون جانفشانی های سردارانی است که با اهدای خون خود نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری کردند. در این حماسه، شیر مردانی همچون شهیدان مصطفی چمران، صیاد شیرازی، همت، متوسلیان، دستواره، خلیلی و پیشمرگان مسلمان کُرد بومی اهل منطقه همچون کوه در برابر دشمن ایستادگی کردند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه