اخبار داغ

مدالیست های ایران در دسته 109 کیلوگرم وزنه برداری بازیهای کشورهای اسلامی چه گفتند؟

جان: یکضرب بد بودم، دوضرب خودم را جمع کردم/ کرمی: انتظارم بیشتر بود

جان: یکضرب بد بودم، دوضرب خودم را جمع کردم/ کرمی: انتظارم بیشتر بود
مدالیست های ایران در دسته 109 کیلوگرم وزنه برداری بازیهای کشورهای اسلامی صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در رقابتهای وزنه برداری دسته 109 کیلوگرم بازیهای کشورهای اسلامی پیمان جان و مهدی کرمی به مدال های نقره و برنز یکضرب، دوضرب و مجموع رسیدند.
پیمان جان ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان پس از کسب مدال نقره و برنز در مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اظهار داشت: خدا را شکر مسابقات خوب بود. شرمنده مردم و خانواده‌ام نشدم. البته در یک ضرب بد کار کردم اما در دوضرب خودم را جمع کردم. وزنه‌های خوبی زدم. روسلان نورالدینوف، قهرمان جهان و المپیک در این مسابقات حضور داشت. امیدوارم در مسابقات بعدی جبران کنم.
وی گفت: ما یک ماه در اردو بودیم و شرایط وزنه‌برداری تغییر کرده و الان به آرامش رسیدیم.‌امیدوارم در مسابقات بعد با وزنه‌هایی بهتر مدال خوش‌رنگ کسب کنم.این مدال را به  پدر و مادرم و مردم شهرم تقدیم می‌کنم و امیدوارم در مسابقات با کسب مدال خوش‌رنگ بعد جبران کنم.
همچنین مهدی کرمی ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان پس از کسب مدال برنز و نقره در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی گفت:  خدا را شکر مسابقات خوب بود اما انتظارم بیشتر بود با این حال خوشحالم که شرمنده مردم نشدم.
وی گفت: امیدوارم در مسابقات جهانی رقابت خوبی با روسلان نورالدینوف وزنه‌بردار ازبکستانی داشته باشم و جواب اعتماد کادر فنی را بدهم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه