اخبار داغ

به همت سازمان بسیج رسانه؛

نمایشگاه عکس عاشورایی برپا شد

نمایشگاه عکس عاشورایی برپا شد
نمایشگاه عکس عاشورایی به همت سازمان بسیج رسانه و با مشارکت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت برپا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نمایشگاه عکس عاشورایی به همت سازمان بسیج رسانه و با مشارکت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با مراسم روز خبرنگار در تالار وحدت برپا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این نمایشگاه ۷۰ عکس برتر از عکاسان سراسر کشور با مضامین عاشورایی و عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) به نمایش گذاشته شد.
,
عباس محمدیان، مسئول سازمان بسیج رسانه در حاشیه برپایی این نمایشگاه اظهار کرد: عکسبرداری علاوه بر تخصص به عنوان یک هنر مطرح است و به واقع یکی از بهترین روش‌ها برای انتقال مفاهیم عاشورایی به مخاطب به شمار می‌رود.
,
وی بیان کرد: بر این اساس به مناسب برگزاری مراسم روز خبرنگار با همکاری معاونت مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاهی با موضوع محرم برپا شد تا بخشی از زحمات عکاسان کشور به نمایش گذاشته شود.
,
مسئول سازمان بسیج رسانه با اشاره به سطح بالای این نمایشگاه تصریح کرد: آثار به نمایش گذاشته شده هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ بصری سطح بسیار بالایی داشتند و به نوعی بهترین آثار کشوری در زمینه مفاهیم عاشورایی به شمار می‌روند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه