اخبار داغ

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

نام و یاد سردار همدانی همواره با عاشورا گره خورده است

نام و یاد سردار همدانی همواره با عاشورا گره خورده است
کریمی گفت: شهید همدانی به حق از استوانه های مستحکم خط مقاومت در مقابله با استکبار جهانی و حامیان صهیونیستی و داعشی آنها بود و نقش مهمی در توسعه توان مقاومت داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ظهر امروز در نشست ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت استان اظهار کرد: با توجه به اهمیت هفته دفاع مقدس و اهتمام نسبت به گرامیداشت این هفته به زودی جلسات استانی و با حضور مسئولین و فرماندهان ارشد استانی برگزار می شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی با اشاره به بیانیه اخیر یکی از سران فتنه و هتاکی وی علیه سردار شهید همدانی گفت: سلام و درود خداوند بر همه شهدای مدافع حرم و در راس آنها شهید حاج حسین همدانی که به معنای واقعی سرباز ولایت بود و برای نقش آفرینی در هیچ میدان جهادی فروگذار و دریغ نکرد.

,

 کریمی افزود: شهید همدانی با حضور موثر در میدان های مبارزه با طاغوت، مبارزه با گروهک ها و منافقین، عملیات های پرافتخار دفاع مقدس، خنثی کردن فتنه ۸۸ و دفاع از حرم خوش درخشید و با حضور در این ۵ جبهه در تاریخ ماندگار شد و به حق حبیب سپاه برازنده این شهید پر افتخار است.

,

وی با اشاره به اینکه شهید همدانی هیچگاه از جهاد و ایثار دست نکشید و هرکجا مبارزه علیه ظلم و ظالمین بود سردار همدانی حضوری فعال داشت، گفت: به حق از استوانه های مستحکم خط مقاومت در مقابله با استکبار جهانی و حامیان صهیونیستی و داعشی آنها بود و نقش مهمی در توسعه توان مقاومت داشت.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی تأکید کرد: حضوری جانانه و خستگی ناپذیر در میدان های جهاد توام با ولایتمداری و معتقد به بسیج مردمی از ویژگی های برجسته شهید همدانی بود و نام و یاد سردار همدانی همواره با عاشورا گره خورده است و ایشان همواره در پی این بود مکتب اسلام و امام خمینی(ره) را در عمل اجرا کند.

,

وی ادامه داد: بصیرت و هوشمندی شهید همدانی در مقابله با بحران ها و فتنه ها و خدمات کم نظیر سردار پارسا شهید حاج حسین همدانی در جبهه های حق علیه باطل تابلوی راهنمای نسل های امروز و فردای کشور در مصاف با تهدیدات است.

,

 کریمی خاطر نشان کرد: جسارت اخیری که توسط یکی از سران فتنه ۸۸ به ساحت مقدس شهدای مدافع حرم و شهید همدانی شد بار دیگر موجب شد نام و یاد این شهید عزیز و افتخارات و حماسه های آن سردار پرافتخار در جامعه زنده شود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه