اخبار داغ

درخشش یاری و آذرپیرا در صوفیه

کشتی جوانان قهرمانی جهان| دو آزادکار به نیمه نهایی رسیدند

کشتی جوانان قهرمانی جهان| دو آزادکار به نیمه نهایی رسیدند
در رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان در صوفیه دو آزادکار ایران به نیمه نهایی راه پیدا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات 5 وزن نخست رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان از ظهر امروز (دوشنبه) در شهر صوفیه بلغارستان در حال برگزاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در پایان مسابقات صبح سبحان یاری در وزن 79 کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در وزن 97 کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

,

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

,

در وزن 57 کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر سیمون پیرودو از ایتالیا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 7 بر 5 مغلوب جوری وولک از آمریکا شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده ها برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

,

در وزن 65 کیلوگرم محمدرضا شاکری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 14 بر 3 موحامد بکتمیروف از اتریش را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یکچهارم نهایی با نتیجه 6 بر 5 مغلوب روبرت کورنلا از آمریکا شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

,

در وزن 70 کیلوگرم حسین محمد آقایی در دور نخست با نتیجه 3 بر 1 بگیجان کولداشیف از ازبکستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 14 بر 4 مارسل ناگی از مجارستان را مغلوب کرد و راهی مرحله یکچهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 9 بر 7 مغلوب میشل مسنبرینک از آمریکا شد و باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

,

در وزن 79 کیلوگرم سبحان یاری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 6 بر 1 از سد برایدیو تامپسون از آمریکا گذشت. وی در دور بعد و در مرحله یکچهارم نهایی با نتیجه 8 بر صفر اویج بکایر از ترکیه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف اوتاری آدیشویلی از گرجستان می رود.

,

در وزن 97 کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر تویوکی هامادا از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یکچهارم نهایی با نتیجه 10 بر صفر زلیم خان موسیخانوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. آذرپیرا در این مرحله به مصاف ریفات گیداک از ترکیه می رود.

,

مسابقات نیمه نهایی اوزان فوق از ساعت 19:30 امروز به وقت ایران آغاز می شود.

,


 

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه