اخبار داغ

پژوهش‌سرای کوهسرخ خانه به‌دوش شد؛

تخلیه تنها پژوهش سرای کوهسرخ به دستور فرماندار شهرستان/ ۸ اداره در پژوهش‌سرای سابق مستقر می‌شود

تخلیه تنها پژوهش سرای کوهسرخ به دستور فرماندار شهرستان/ ۸ اداره در پژوهش‌سرای سابق مستقر می‌شود
شهرستان کوهسرخ تنها یک پژوهش‌سرا دارد که تا به امروز بیش از ۵ هزار نفر از دانش آموزان این شهرستان برای انجام آزمایشات درسی خود از امکانات این مجموعه استفاده می‌کردند ولی این مکان به دستور فرماندار کوهسرخ برای استقرار ۸ اداره تخلیه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ شهرستان کوهسرخ تنها یک پژوهش سرا دارد که تا به امروز بیش از 5 هزار نفر از دانش آموزان این شهرستان برای انجام آزمایشات درسی خود از امکانات این مجموعه استفاده می کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

ساختمان این پژوهش سرا به صورت امانت از فنی و حرفه ای تحویل اداره آموزش و پرورش شده بود ولی طی هفته گذشته با دستور فرماندار کوهسرخ این پژوهش سرا تخلیه و وسایل آموزشی این مجموعه به بیرون هدایت شد.

,

به گفته مسئولان آموزش و پرورش  تا 21 مردادماه باید این محل تخلیه و تحویل اداراتی نظیر بنیاد مسکن، راهداری و میراث فرهنگی داده شود ولی دو روز زودتر بدون هماهنگی توسط فرمانداری شهرستان کوهسرخ تخلیه شده و وسایل به کنار خیابان منتقل شده است.

,

 

,

, ,

جواد قربانی، مسئول پشتبانی اداره آموزش و پرورش کوهسرخ در گفتگو با خبرنگار صبح توس، اظهار داشت: این مجموعه به صورت امانت چندین سال است که از فنی و حرفه ای تحویل مجموعه اداره آموزش و پرورش کوهسرخ داده شده تا دانش آموزان جهت انجام آزمایشات درسی از این مکان استفاده کنند و اول مردادماه فرماندار شهرستان نامه ای مبنی بر تخلیه این مکان آموزشی صادر کردند.

,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: قرار بود این مجموعه 21 مرداد توسط اداره آموزش و پرورش تخلیه شود تا اداره های بنیاد مسکن، راهداری و میراث فرهنگی در این مکان مستقر شوند که هفته گذشته بدون هماهنگی قبلی، فرماندار و کارمندان مجموعه فرمانداری با حضور در محل پژوهش سرا اقدام به تخلیه وسایل این مجموعه آزماشی و ریختن وسایل به داخل خیابان کردند.

,

 

,

تخلیه پژوهش سرا برای استقرار 8 اداره صورت گرفته است

, تخلیه پژوهش سرا برای استقرار 8 اداره صورت گرفته است,

مرتضی شرف الدین شیرازی، فرماندار کوهسرخ در گفتگو با خبرنگار صبح توس، در این خصوص اظهار داشت: این موضوع سابقه حدود 10 ساله دارد و ساختمانی توسط فنی و حرفه ای در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است و در ادوار مختلف دستور تخلیه به اداره مذکور داده شده ولی متاسفانه همکاری لازم صورت نگرفته است.

,

وی با بیان اینکه در ابتدا قرار بر این بود که اداره راهنمایی و رانندگی در این مکان مستقر شود، خاطرنشان کرد: مکاتبه ای در 24 خردادماه سال جاری توسط فرمانداری و استانداری در خصوص در اختیار قرار دادن فضای اداری پژوهش سرای فعلی برای استقرار برخی از ادارات صورت گرفته است.

,

فرماندار کوهسرخ در ادامه تصریح کرد: همچنین مکاتبه ای در 28 خردادماه توسط معاون استاندار به فنی و حرفه ای صورت گرفت و در 18 تیرماه توسط فنی و حرفه ای کاشمر و کوهسرخ مکاتبه ای با اداره آموزش و پرورش کوهسرخ مبنی بر تخلیه ساختمان صورت گرفته است.

,

وی با اشاره به ادعای برخی از افراد مبنی بر مهلت داشتن تا 21 مردادماه برای تخلیه پژوهش سرا، اذعان کرد: این صحبت صحیح نیست و اگر مستنداتی مبنی بر این وجود دارد می توانند ارائه کنند و بنده هم پاسخ لازم را خواهیم داد، آخرین مهلتی که برای تخلیه داشتند 10 مردادماه بود.

,

شیرازی با بیان اینکه در آخرین بازدیدی که توسط معاون فرمانداری و مدیر آموزش و پرورش صورت گرفت تا روز شنبه هفته گذشته مهلت داده شود که مورد تایید قرار گرفته شد، عنوان کرد: متاسفانه بعد از گذشت 4 روز مکان مورد نظر تخلیه نشد و علیرغم اینکه گفته شد که وسایل به بیرون ریخته شد ولی همکاران بنده در محل حضور داشتند و همکاران آموزش و پرورش وسایل را بسته بندی و انتقال دادند و تصاویر آن موجود است.

,

وی با تاکید بر اینکه علیرغم اینکه بنده اعتقاد دارم که باید با متخلف برخورد محکمی صورت گیرد و اگر وسایل به بیرون هم ریخته می شد کار خلاف قانونی انجام نداده بودیم ولی این مدارا صورت گرفت، تشریح کرد: با این اتفاقی که افتاد 8 اداره در این مکان مستقر خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه