اخبار داغ

دبیر ستاد هفته دولت استان گلستان عنوان کرد؛

پیش‌بینی ۲هزار و ۴۷۹ پروژه عمرانی و اقتصادی در گلستان

پیش‌بینی ۲هزار و ۴۷۹ پروژه عمرانی و اقتصادی در گلستان
دبیرستاد هفته دولت استان گلستان گفت: براساس اطلاعات اولیه تاکنون ۲ هزار و ۴۷۹ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی، تولیدی و اشتغالزا به دبیرخانه هفته دولت در استانداری گلستان رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ فرهاد سمیعی ظهر امروز در در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهار کرد: براساس اطلاعات اولیه  تاکنون ۲ هزار و ۴۷۹ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی، تولیدی و اشتغالزا به دبیرخانه هفته دولت در استانداری گلستان رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

دبیرستاد هفته دولت استان گلستان  ادامه داد: از این تعداد یک هزار و ۱۱۶ پروژه در بخش‌های عمرانی و زیربنایی و یک هزار و ۳۶۳ طرح در حوزه اقتصادی و تولیدی است.

,

سمیعی از شکلگیری ۱۷ کمیته در قالب ستاد بزرگداشت هفته دولت در استانداری خبر داد و گفت:  در روزهای آینده اطلاعات و جمع‌بندی نهایی به اطلاع اصحاب رسانه و مردم شریف استان خواهد رسید.

,

وی یادآور شد: در هفته دولت حفظ آرامش روانی جامعه را در دستور کار قرار دادیم و وقتی مردم از فعالیت و جزئیات اقدامات دولت آشنا شوند این حفظ آرامش رقم می خورد.

,

این مقام مسئول تاکید کرد: از سویی دیگر این اطلاع رسانی باعث می شود درک متقابلی و واقعه بینانه ای نسبت به مردم و مسئولان و تقویت روابط بین دولت و مردم رقم بخورد.

,

سمیعی ابراز داشت: یکی از نکاتی که به دنبال آن هستیم اجتناب از تبلیغات شخص‌محور است و بسیاری از دستگاه‌ها تبلیغاتی را ارائه می‌دهند که شخص محوری نیست، بحث پرهیز از انجام فعالیت‌های تشریفاتی از دیگر نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه