اخبار داغ

مربی و شناگران ایران بعد مسابقات صبح چه گفتند؟

مربی و شناگران ایران بعد مسابقات صبح چه گفتند؟
مربی و شناگران ایران پس از موفقیت در مسابقات صبح بازیهای کشورهای اسلامی صحبت کردند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح امروز رقابتهای شنای بازیهای کشورهای اسلامی برگزار شد و شناگران ایران به آب زدند و در ماده 50 متر آزاد و 100 متر قورباغه به نیمه نهایی رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پس از مسابقات صبح مربی و شناگران ایران صحبت کردند.

,

 

,

دیلانچیان: کار سختی در فینال تیمی داریم اما امیدوار به میدان هستیم

, دیلانچیان: کار سختی در فینال تیمی داریم اما امیدوار به میدان هستیم,

گامر دیلانچیان مربی تیم ملی شنا ایران با اشاره به عملکرد نمایندگان ایران در صبح روز سوم مسابقات اظهار امیدواری کرد که شاهد موفقیت تیم ملی شنا ایران در ماده ۴ در ۲۰۰ آزاد باشیم.

,

گامر دیلانچیان  در این باره اظهار داشت: هر 2 نماینده ایران موفق به صعود به نیمه نهایی ماده ۵۰ متر شدند در ماده ۱۰۰ متر قورباغه هم مهران قاسم زاده توانست جواز حضور در نیمه نهایی را کسب کند.

,

وی افزود: عصر امروز ماده ۴در ۲۰۰ آزاد شاهد رقابت تیم ملی شنا ایران در فینال خواهیم بود. اگرچه کار سختی داریم ولی امیدوارم دومین مدال را به ارمغان بیاوریم.

,

 

,

قره حسنلو: عملکرد شنا می تواند از این هم بهتر باشد

, قره حسنلو: عملکرد شنا می تواند از این هم بهتر باشد,

بنیامین قره حسنلو ملی پوش شنا ایران پس از موفقیت در مرحله مقدماتی و صعود به نیمه نهایی ماده ۵۰ متر آزاد اظهار داشت: تیم ملی شنا سطح مسابقات خیلی خوب است. الان در ماده ۵۰ متر آزاد رکورد ۲۳.۳۶ را ثبت کردم امیدوارم در نیمه نهایی هم موفق باشم و نتیجه خوبی بگیرم. 

,

وی افزود: یکسال و چهار ماه است که به دلیل کرونا مسابقه برون مرزی نداشتیم و بعد از این وقفه تا اینجا عملکرد شناگران خیلی خوب بوده. امیدوارم از این هم بهتر کار کنیم. من شخصا روحیه خوب و مثبتی دارم و برای همه ورزشکاران کاروان ایران آرزوی موفقیت می کنم.

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه