اخبار داغ

ضمن اشاره به وضعیت نادری و حسین‌زاده؛

توضیح معاون ارتباطات باشگاه استقلال درباره عقد قرارداد با قایدی و محبی

توضیح معاون ارتباطات باشگاه استقلال درباره عقد قرارداد با قایدی و محبی
معاون ارتباطات باشگاه استقلال درباره عقد قرارداد با قایدی و محبی به ارائه توضیحاتی پرداخت.
[

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال؛ محمد حسین زرندی، معاون ارتباطات باشگاه استقلال، توضیحاتی را در خصوص شرایط برخی بازیکنان این تیم بیان کرد.

,
او در ابتدا به مهدی قایدی اشاره کرد و گفت: پس از پایان مذاکرات و توافق برای بازگشت مهدی قایدی، اقدامات لازم برای صدور ITC او انجام شده و منتظر تایید فدراسیون فوتبال امارات هستیم. بسیار امیدواریم که ITC قایدی به زودی صادر شود و این بازیکن بتواند برای استقلال به میدان برود.
,
 
,
وی در خصوص محمد محبی هم بیان داشت: پس از نهایی شدن انتقال محمد محبی به استقلال و امضای قرارداد، منتظر تایید فدراسیون فوتبال پرتغال برای صدور ITC هستیم و اقدامات لازم را انجام داده‌ایم. تمام تلاش خود را می‌کنیم و امیدواریم که محبی به بازی ملوان برسد.
,
 
,
زرندی در خصوص محمد نادری عنوان داشت: باشگاه استقلال از حدود دو ماه پیش، هم با خود محمد نادری و هم با مدیر برنامه های ایشان مذاکره کرد. نادری بازیکن ارزشمند و قابل احترامی است اما مدیر برنامه های او گفت منتظر پیشنهاد خارجی هستند. بر همین اساس نقل و انتقالات باشگاه انجام شد و باشگاه پاسخ مثبتی دریافت نکرد. دو دفاع چپ فعلی تیم هم نفرات ارزشمندی هستند و در مقاطعی از جمله در اردوی اخیر به تیم ‌ملی هم دعوت شدند.
,
 
,
معاون ارتباطات باشگاه استقلال در خصوص جدایی امیرحسین حسین‌زاده نیز گفت: بند جدایی حسین زاده از قرارداد سال گذشته وجود داشته و بر همین اساس با وجود مذاکرات انجام گرفته، ایشان مایل به حضور در فوتبال اروپا بود. برای صدور ITC حسین‌زاده هم منتظر انتقال مبلغ مورد نظر به حساب باشگاه هستیم.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه