اخبار داغ

پاسخ کمیته ملی المپیک به دوومیدانی: دبیر فدراسیون توانایی مدیریت خودش را هم نداشت!

پاسخ کمیته ملی المپیک به دوومیدانی: دبیر فدراسیون توانایی مدیریت خودش را هم نداشت!
سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی‌های هم‌بستگی اسلامی در واکنش به ادعاهای دبیر فدراسیون دوومیدانی جوابیه‌ای را صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رضایی دبیر فدراسیون دوومیدانی در گفت‌وگویی مدعی عدم همکاری کمیته ملی المپیک و اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی‌های کشورهای اسلامی با این فدراسیون شد. همچنین به حضور برخی افراد در قونیه اشاره و سفر آنها را توریستی دانست. رضایی با تکذیب تست مثبت کرونای خود به مخالفت رحیمی در دادن آی‌دی کارتش اشاره کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در واکنش به این ادعاها کادر سرپرستی کاروان اعزامی ایران به بازی‌های کشورهای اسلامی جوابیه‌ای منتشر و در آن ۹ سوال از فدرسیون دوومیدانی پرسیده است که عملکرد فدراسیون دوومیدانی و سرپرست اعزامی این تیم را ضعیف دانست.
,
 
,
در این جوابیه آمده است: متاسفانه یکی از رشته‌هایی که در این دوره بسیار ضعیف عمل کرد، فدراسیون دوو میدانی بود. فدراسیونی که با ایجاد سلسله مشکلات برای کاروان ورزشی ایران (قبل و حین اعزام) باعث هدر رفتن انرژی فراوان از مسئولان ورزش کشور شد.
,
 
,
کمیته ملی المپیک برای موفقیت فدراسیون‌ها همه امکانات را در اختیار فدراسیون‌ها قرار داد و از هیچ کوششی دریغ نکرد. فدراسیون دوومیدانی به دلیل ضعف شدید مدیریتی نتوانست از این موقعیت استفاده نماید. متاسفانه فدراسیون دو و میدانی گروه اعزامی را به کسی سپرده که توانایی مدیریت خودش را هم نداشت و با تست کرونای مثبت وارد قونیه شد و طبیعی است که مسئولیت بنده به عنوان سرپرست کاروان در درجه اول حفظ سلامت کاروان است. اینکه آدم‌ها باید رعایت سلامتی دیگران را بکنند به شعور خودشان برمی‌گردد.
,
 
,
امروز فدراسیون دوومیدانی با فرار رو به جلو سعی در فرافکنی و تشویش اذهان عمومی دارد و خواهشمند است فدراسیون دوومیدانی  پاسخگوی برخی موارد باشد.
,
 
,
۱_ علت حضور ۶ مربی خارج از لیست در قونیه چه بوده است؟
,
 
,
۲_ هزینه های انجام شده توسط کدام نهاد پرداخت شده است؟
,
 
,
۳ _محل اسکان این افراد کجا بوده است؟
,
 
,
۴_ ورزشکاران رها شده در شهر و خارج از دهکده توسط فدراسیون کجا بوده‌اند؟
,
 
,
۵_ چرا با وجود ۱۶ ورزشکار تنها دو مدال دریافت شد؟
,
 
,
۶ _چرا در ماده ۴ در ۱۰۰ متر شرکت نکرده‌اند؟
,
 
,
۷_ چطور دبیر فدراسیون با تست مثبت علی‌رغم تذکر سرپرست کاروان بدون هماهنگی وارد قونیه شد؟
,
 
,
۸ _با توجه به باطل شدن بلیط خریداری شده توسط کمیته ملی المپیک دبیر فدراسیون باهزینه کدام ارگان بلیط جدید خرید و برای گشت و گذار خود را به قونیه رسانید؟ چطور برخی فدراسیون‌ها از جمله کشتی، تکواندو و غیره با حمایت کمیته المپیک توانستندبه تعداد ۹۰ درصد ورزشکاران خود مدال کسب کنند.  
,
 
,
۹_ قول‌هایی که مسئولین فدراسیون دوومیدانی قبل از اعزام برای کسب مدال داده‌اند چه شد؟
,
 
,
در نهایت از مسئولین ورزش می خواهم به صورت جدی به مسئله دو و میدانی ورود نمایند. سوال اینجاست که دو و میدانی صاحب مدال المپیک چگونه به این وضعیت دچار شده است؟
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه