اخبار داغ

فرماندار لنده خبر داد؛

تخصیص ۲۱ میلیارد ریال برای ساماندهی فاضلاب محله بنیاد شهید+تصاویر

تخصیص ۲۱ میلیارد ریال برای ساماندهی فاضلاب محله بنیاد شهید+تصاویر
سال های سال است که ساکنین محله جنوبی ترین نقطه شهرلنده یعنی محله بنیاد شهید زندگی مسالمت آمیزی با فاضلاب شهرلنده دارند که سرانجام فرماندار لنده موضوع اعتبار ۲۱ میلیارد ریالی را برای ساماندهی فاضلاب مطرح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، یکی از مهمترین مولفه های توسعه شهری بحث برقراری عدالت در توزیع امکانات و خدمات شهری است که این مهم باعث متعالی کردن خدمات شایسته مسئولان خواهدشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

محله بنیاد شهید لنده یکی از قدیمی ترین محلات شهرلنده است که به واسطه جانمایی منازل سازمانی بنیادشهید به محله بنیاد شهید معرف شده است که در جنوبی ترین نقطه شهرلنده واقع شده است و متاسفانه محلی برای تلاقی فاضلاب شهر لنده با همدیگر است.

,

, ,

عدم ساماندهی کانال فاضلاب در این نقطه از شهر باعث شده است که محل بری دپوی زباله ها و زیستگاه دائمی برای حشرات موذی شود که علاوه بر آن بوی تعفن و مشمئزکننده آن باعث گلایه مندی همیشگی شهروندان ساکن در این منطقه شده است.

,

نکته جالب تر اینکه خط انتقال آب شرب ساکینن طرف مقابل این دره از وسط این دره می گذرد که تا کنون چنیدن بار شکست و این شکستگی با فاضلاب شهر مخلوط شد تا دوباره شکستگی آن بر طرف شد.

,

در سال های گذشته و با پیگیری های رسانه ای از طریق همین پایگاه خبری مشکل پل ارتباطی این محله با منازل آن طرف این دره پس از سال ها توسط شهرداری رفع شد که خدمت بزرگی به شهروندان در این نقطه از شهر بود.

,

, ,

عدم ساماندهی و ایجاد کانال انتقال فاضلاب در طول این سال باعث شده است تا یکی از مهمترین مطالبات ساکنین این محلات باشد و همراه از عدم رسیدیگ مسولان گلایه داشتند.

,

فرماندار شهرستان لنده در گفت وگو با خبرنگار این پایگاه خبری ضمن ابراز تاسف از وضعیت کنونی این نقطه از شهر لنده گفت:شاید باورش برای شهروندان سخت باشد که این قسمت از شهر چرا نباید ساماندهی می شد و سکونتگاه شهروندان دارای چنین وضعیتی باشد.

,

 

,

جلال دانش گفت: باتوجه به مطالبات مهم ساکنین این محله و ضرورت ساماندهی سریع این کانال فاضلاب امسال بیش از 21میلیارد ریال برای ساماندهی این کانال برای اعتبارات عمرانی شهرداری در نظر گرفته ایم.

,

وی گفت: با تخصیص این اعتبار و انتخاب پیمانکار از سوی شهرداری امیدواریم هرچه سریعتر این نقطه از شهر ساماندهی شود تا شهروندان عزیز کمتر از این مشکل رنج ببرند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه