اخبار داغ

در راستای طرح ایجاد نیروگاه های خورشیدی؛

۱۰ هزار صندوق قرض الحسنه مردم یار اشتغالزا ایجاد می شود

۱۰ هزار صندوق قرض الحسنه مردم یار اشتغالزا ایجاد می شود
مسئول بسیج سازندگی کشور گفت: در راستای این طرح ایجاد نیروگاه های خورشیدی کوچک خانگی ۱۰هزار صندوق قرض الحسنه مردم یار اشتغال زا در دستور کار مشترک دولت و بسیج قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در حاشیه همایش توانمند سازی قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی کشور در گفتگو با خبرنگار مرآت درخصوص همایش توانمند سازی دبیران قرارگاهها گفت: این همایش به میزبانی استان سمنان و با هدف آموزش دبیران قرارگاههای اقتصاد مقاومتی سراسر کشور و مسئولین مربوطه و رفع ابهامات این طرح برای اجرای ارچه مناسب تر آن در سطح استان ها انجام گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در ادامه ابراز کرد: قرار گاه اقتصاد مقاومتی یکی از قرارگاههای 9 گانه بسیج است که در ذیل سازمان بسیج و سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج راه اندازی شده است.

,

وی از اجرای ۲۲طرح مختلف در راستای ماموریت های بسیج سازندگی خبرداد و افزود: در سالجاری طی تفاهم نامه های مشترکی با دولت این طرح ها اجرایی خواهد شد.

,

زهرایی در رابطه با طرح ایجاد نیروگاه های خورشیدی کوچک خانگی اذعان کرد: در این طرح برای ایجاد نیروگاه های ۵ کیلو واتی به صورت چند جانبه با سازمان بهزیستی، کمیته امداد، مناطق محروم ریاست جمهوری و بسیج سازندگی تفاهم نامه چند جانبه ایجاد شده است.

,

بنا به گفته رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در راستای این طرح ۱۰هزار صندوق قرض الحسنه مردم یار اشتغال زا در دستور کار مشترک دولت و بسیج قرار گرفته است.

,

این مقام مسئول در رابطه با تبصره ۱۶ نیز از راه اندازی کارگاه های مشاغل خرد و خانگی خبرداد و بیان داشت: این طرح با هدف تکمیل زنجیره ارزشی و صنایع تبدیلی نیز در دستور کار مشترک دولت و بسیج قرار گرفته است.

,

زهرایی همچنین از رصد و نظارت طرح های اقتصاد مقاومتی و تخصصی اقشار نیز خبر داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه