اخبار داغ

تنفس در هوای آلوده!

شاخص آلودگی در بندرعباس ۳ رقمی شد

شاخص آلودگی در بندرعباس ۳ رقمی شد
با قرارگیری شاخص آلودگی هوای شهر بندرعباس بر عدد ۲۴۳، وضعیت هوای این شهر بندری، بسیار ناسالم و خطرناک عنوان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ از عصر روز گذشته وضعیت هوا در شهر بندرعباس دچار تغییراتی شد که اغلب مردم به عنوان پدیده مه گرفتگی متصور بودند، اما با اطلاعیه‌های منتشر شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، مشخص گردید که شرایط جوی منوط به آلودگی هوا می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

در این راستا، دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز، اطلاعات تکمیلی را در اختیار شهروندان قرار داده است.

, هرمز,

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان؛ طبق اعلام سامانه‌های مستقر در ایستگاه های سنجش ذرات معلق در هوا سازمان محیط زیست استان، شاخص آلودگی هوا در بندرعباس بالا بوده و در حد خطرناک قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه شاخص ۲۴۳ فراتر از ارقام روزهای عادی می باشد، تصریح کرد: این شرایط هوایی برای همه گروه‌های سنی به ویژه برای بیماران قلبی، تنفسی، زنان باردار، سالمندان و کودکان خطرناک است.

نوروزیان با بیان اینکه عدد شاخص ثبت شده هوا برای همه گروه‌های انسانی ناسالم است، خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از خطرات احتمالی توصیه می‌شود مردم از انجام کارهای غیرضروری خارج از منزل پرهیز کنند.

,
,
,
,
,

هواشناسی هرمزگان نیز از کاهش دید افقی در آب‌های خلیج فارس به کمتر از ۱۲۰۰ متر خبر داده و میزان دید افقی را در بندرعباس را ۲۵۰۰ متر اعلام کرده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه