اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس مطرح کرد؛

بیانیه میرحسین موسوی ‌عقده‌گشایی علیه انقلاب/ رویکرد جدید الگوگیری از شهید همدانی با برجسته‌سازی دوباره این شهید

بیانیه میرحسین موسوی ‌عقده‌گشایی علیه انقلاب/ رویکرد جدید الگوگیری از شهید همدانی با برجسته‌سازی دوباره این شهید
خسروی گفت: انتشار بیانیه میرحسین موسوی سبب شد تا یک بار دیگر چهره شهید همدانی برای خیلی از جوانانی که با ایشان آشنا نبودند برجسته و به یک رویکرد جدید برای الگوگیری ختم شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خاورستان؛ اظهار کرد: متاسفانه اخیرا متنی منتسب به آقای میرحسین موسوی به عنوان مقدمه ای بر یک کتاب منتشر شد که طی آن اهانت هایی به اصل نظام، جریان مقاومت، شهید سلیمانی و بخصوص شهید همدانی شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان؛ , خاورستان؛,

وی افزود: در خصوص اینکه چرا این فرد چنین توهین هایی را انجام داده است، باید یک کار میدانی انجام شود، اما این فرد یکی از سران فتنه ۸۸ است که چالش دروغ بستن به نظام و تقلب در انتخابات را مطرح کرد و در حالی که خودش ۸ سال نخست وزیر کشور و مجری قانون بود، اما در فتنه ۸۸ بی قانونی های فراوانی کرد. یکی از این بی قانونی ها این بود که در حالی که باید نتیجه انتخابات توسط شورای نگهبان اعلام می شد، اما او در زمان رأی گیری خودش را به عنوان پیروز اعلام می کرد.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اکنون هم اگر خود آقای موسوی این بیانیه را نوشته باشد؛ شاید یکی از دلایلش این باشد که چون در فتنه ۸۸؛ ایجاد یک انقلاب مخملی برنامه ریزی شده بود اما محقق نشد و یکی از عواملی که این جریان فتنه را مهار کرد، ایثار شهید همدانی بود. همین موضوع هم باعث ایجاد عقده شد و اکنون هم آقای موسوی با انتشار این متن به دنبال عقده گشایی است. شاید هم به دلیل حکم قانونی و ایجاد محدودیت به دنبال عقده گشایی بوده است.

,

خسروی بیان کرد: اما شاید هم این بیانیه؛ بیانیه خود آقای موسوی نیست که اگر اسم آقای موسوی از روی آن برداشته شود، این بیانیه شبیه بیانیه های منافقین و داعشی ها است. در واقع با توجه به اینکه دشمن از هر راهی علیه نظام استفاده کرده و به دنبال ایجاد هرج و مرج های متعدد علیه نظام است، شاید موسوی فقط یک وسیله بوده باشد.

,

وی اظهارکرد: بسیار تاسف بار است که آقای موسوی به اندازه اردشیر زاهدی وزیر خارجه رژیم پهلوی که از رشادت های شهید سلیمانی و همدانی با افتخار نام می برد؛ هم محبت خود نسبت به ایران را ابراز نداشته است. مایه تاسف است که کسی که ۸ سال مسئولیت اجرایی در کشور داشته است، با این ادبیات اصل نظام را زیر سوال ببرد.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمایت از جریان های مقاومت مثل سوریه، یمن و فلسطین جزو قانون اساسی کشور است که خود این فرد هم در زمان مسئولیتش موظف به مراعات این قوانین بوده است، گفت: حمایت از جریان های مستضعفین در مقابل مستکبرین از اصول سیاست خارجه جمهوری اسلامی است و امثال شهید سلیمانی و همدانی هم همین جریان مقاومت اسلامی را حمایت کردند.

,

وی ادامه داد: به عنوان مثال آقای موسوی از یک ضلع جریان مقاومت اسلامی که حزب الله لبنان و افتخار امروز جهان اسلام که در واقع از موانع در مقابل جریان صهیونیست افراطی است، را به عنوان جریان بدنام نام می برد. در حالی که هر کسی در جریان دفاع از وطن و ناموس مردم به سرباز خودش افتخار می کند،اما او علی رغم رشادت های شهید همدانی از او به عنوان سردار بی افتخار نام می برد.

,

خسروی یادآور شد:جریان عبری- عربی- آمریکایی می خواستند دولت رسمی بشار اسد را سه ماهه ساقط کنند و شاید هم می توانستند، اما این شهید همدانی بود که فرشته نجات سوریه شد و با تجربه هشت سال دفاع مقدس، بسیج مردمی را در سوریه شکل داد و در همان اوایل؛ حدود ۱۰۰ هزار نفر از نیروهای مردمی سوریه را تحت عنوان قواۀ الوطنی آموزش داد.

,

او با بیان اینکه امروز جریان سوریه، حزب الله لبنان و  فلسطین خط مقدم دفاع از تمام مسلمانان شیعه و سنی دنیا هستند، گفت: آقای موسوی شهید همدانی را با داعشی که در سوریه ۶۰ بچه را یکجا سربرید و یا سر شهید عبدالله اسکندری را از بدن جدا کرده و مثل جریان یزید و بنی امیه در شهرها می گرداند، یکسان خطاب کرده است. این در حالی است که وقتی شهید همدانی به مقام شهادت نائل آمد،مقام معظم رهبری به بیت ایشان رفته و فرمودند که شهید همدانی مزد اخلاصش را گرفت.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: انتشار این متن و این جریان سبب شد تا یک بار دیگر چهره شهید همدانی برای خیلی از جوانانی که با ایشان آشنا نبودند برجسته و به یک رویکرد جدید برای الگوگیری ختم شود.

,

خسروی یادآور شد: در روز شنبه ۲۰ مردادماه و در جریان عیادت از خانواده شهید فرهادی به مناسبت روز خبرنگار، یکی از همرزمان شهید فرهادی بیان می کرد؛ زمانی که شهید فیروزی به شهادت رسید دیدم که برادر ایشان ( دکتر فرزاد فیروزی معاون درمان ) اشکی از چشمش نریخت. به شهید فرهادی گفتم چرا برادرش اشکی نمی ریزد که او جواب داد؛ چون نمی خواهد منافقین اشک او را ببینند.

,

وی با اشاره به اینکه با بیان این خاطره از شهید فرهادی و جریان انتشار این متن توسط آقای موسوی باید تاسف خورد، ادامه داد: در حالی که شاهد این نوع تحلیل از یک نوجوان هستیم، اما آقای موسوی با ۸ سال سابقه نخست وزیری؛ با این حرف هایش چقدر منافقین، سلنطت طللبان و مخالفان نظام را خوشحال کرده است؟

,

او با اشاره به این فرمایش امیرالمومنین(ع) که بی بصیرتی از کوری بدتر است، افزود: امید است که او به دامن خدا و ملت برگردد و این توهینی را که قابل وصف نیست را جبران کنند.

,

خسروی با تاکید بر توصیه های جدی مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، عنوان کرد: شهید مطهری فرموده بود که هر چه علیه انقلاب  و اسلام بنویسند نگران نمی شوم چرا که این موضوع باعث حساسیت افراد و جستجو در این باره می شود و در نهایت باعث آشنایی با قرآن و سیره پیغمبر می شود، اما جایی ناراحت می شوم که علیه انقلاب و اسلام مطلبی گفته یا نوشته شود اما جریان مدافع نظام، دفاع نکند. بر همین اساس در این موارد باید جواب به موقع، بجا و به اندازه داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه