اخبار داغ

مسئول پیگیری و رفع نقاط پرتصادف و منظر آرایی جاده ها خبر داد؛

رفع ۲۹ مورد از ۶۷ نقطه حادثه خیز استان اصفهان

رفع ۲۹ مورد از ۶۷ نقطه حادثه خیز استان اصفهان
مسئول پیگیری و رفع نقاط پرتصادف و منظر آرایی راه ها گفت: در حال حاضر ۶۷ نقطه پرتصادف در استان اصفهان شناسایی شده است که تمامی آنها آشکارسازی شده و ۲۹ مورد آنها نیز به طور کامل رفع شده است. در سایر این نقاط نیز اقدامات افزایش میدان دید به واسطه ترانشه برداری انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نوید کازرونی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ اظهار کرد: از ۶۷ نقطه پرتصادف مصوب استان ۲۹ نقطه در سالهای اخیر با اقدامات کوتاه مدت مانند آشکارسازی و ایمن سازی و افزایش میدان دید و میان مدت مانند احداث تقاطع های غیرهمسطح واصلاحات هندسی سه راهی ها و با تایید پلیس راه استان رفع شده است و تعداد دیگری از این نقاط پس از انجام اقدامات امسال رفع خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز؛,

مسئول پیگیری و رفع نقاط پرتصادف و منظر ارایی راه ها تصریح کرد: در حال حاضر ۶۷ نقطه پرتصادف در استان اصفهان شناسایی شده است که تمامی آنها آشکارسازی شده و ۲۹ مورد آنها نیز به طور کامل رفع شده است. در سایر این نقاط نیز اقدامات افزایش میدان دید به واسطه ترانشه برداری انجام شده است.

,

وی افزود: بسیاری از این نقاط با احداث باند دوم رفع می‌شود. گفتنی است ۵۱ نقطه دیگر نیز علاوه بر نقاط مذکور وجود دارد که پرتصادف نبوده اما دارای تصادف هستند. این نقاط نیز آشکارسازی شده است. برای رفع نقاط پرتصادف و دارای تصادف به تفکیک هر نقطه، طرح‌های مورد نظر توسط این اداره کل ارائه شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه