اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار خبر داد:

اهدای ۳۸ هزار بسته معیشتی به نیازمندان/ حضور فعال بیش از هزار بسیجی برای مقابله با کرونا

اهدای ۳۸ هزار بسته معیشتی به نیازمندان/ حضور فعال بیش از هزار بسیجی برای مقابله با کرونا
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار گفت: در اجرای رزمایش کمک مومنانه تاکنون بیش از ۳۸ هزار بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان با کمک خیرین و پایگاه های بسیج به نیازمندان اهدا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سرهنگ سید کمال موسوی در جمع اصحاب رسانه ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در آبان ماه سال ۱۳۸۰ فرمودند که «اگر زحمات شما خبرنگاران نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود؛ شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی با اشاره به دیگر فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص نقش رسانه افزود: موثرترین سلاح بین المللی علیه دشمنان و مخالفان نظام، سلاح تبلیغات و ارتباطات رسانه ای است که از بمب اتم هم بدتر و خطرناک تر عمل می کند.

,

تلاش جبهه های رسانه ای غرب برای جلوگیری از فراگیر شدن آرمان های انقلاب اسلامی

, تلاش جبهه های رسانه ای غرب برای جلوگیری از فراگیر شدن آرمان های انقلاب اسلامی, تلاش جبهه های رسانه ای غرب برای جلوگیری از فراگیر شدن آرمان های انقلاب اسلامی,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برخوار خاطر نشان کرد: اکنون در برهه ای از زمان قرار داریم که ارتباطات و اطلاعات، سرمایه اصلی هر نظامی است و به دلیل بازیگری، صحنه گردانی و اثرگذاری بی بدیل وسایل ارتباط جمعی و هدایت افکار عمومی به وسیله جبهه های هماهنگ رسانه ای، گاه دوران موسوم به جنگ نرم را به جنگ رسانه ای تعبیر می کنند.

,

سرهنگ موسوی با بیان اینکه از طرفی جبهه های رسانه ای و دستگاه تبلیغاتی غرب و معاند برای مخدوش جلوه دادن چهره انقلاب اسلامی ایران در اذهان جهانیان، از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند، عنوان کرد: آنها با بکارگیری ابزارهای مدرن رسانه ای و به راه انداختن موج های مسموم تبلیغاتی، تلاش می کنند از فراگیر شدن آرمان های انقلاب اسلامی و درخشیدن خورشید تابنده اسلام ناب محمدی (ص) جلوگیری کنند.

,

وی ادامه داد: در این شرایط حساس و پیچ تاریخی نظام مقدس جمهوری اسلامی که در آن با تحقق جامعه اسلامی به دنبال شکل گیری تمدن نوین اسلامی هستیم، به طور قطع رسانه ها و نخبگان رسانه ای با جامعیت و فراگیری و ظرفیت های خود می توانند در انتقال فرهنگ و نقش آفرینی در گستره جهانی، نقش بی بدیل و تاثیر گذاری ایفا کنند.

,

معاونت اجتماعی سپاه برخوار، متمرکز بر محلات دارای آسیب های اجتماعی

, معاونت اجتماعی سپاه برخوار، متمرکز بر محلات دارای آسیب های اجتماعی, معاونت اجتماعی سپاه برخوار، متمرکز بر محلات دارای آسیب های اجتماعی,

سرهنگ موسوی با اشاره به بخشی از فعالیت های ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برخوار در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: با وجود کمبود اعتبارات برای اجرای برنامه ها، در چهار ماهه اول سال در حوزه فضای مجازی بیش از ۱۳ کارگاه آموزشی تولید محتوا و سواد رسانه برگزار شده است.

,

فرمانده سپاه شهرستان برخوار با بیان اینکه معاونت اجتماعی این ناحیه بر روی محلاتی که با آسیب های اجتماعی زیادی مواجه هستند متمرکز است، تصریح کرد: در این محلات اقدامات و طرح هایی همچون طرح محله اسلامی، طرح رهیافتگان باهدف مشاوره و درمان اعتیاد معتادان، طرح نشاط اسلامی با هدف راه اندازی گروه های هنر نمایشی جهت کاهش آسیب های اجتماعی و منکرات در قالب طنز، طرح های تحکیم بنیان خانواده با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد، طلاق و سواد رسانه، طرح سفیران وصال برای ورود به پرونده های طلاق و ایجاد صلح و آشتی و پیشگیری از طلاق در خانواده ها، جشن ازدواج آسان و دیگر برنامه های فرهنگی اجتماعی اجرا شده است.

,

وی بیان کرد: حمایت از مجموعه های مردمی فعال در حوزه های مختلف اجتماعی از جمله کانون های ازدواج، صندوق های قرض الحسنه، مؤسسات مردم نهاد چتر نیلی، دارالقرآن ها و… و اعطای کمک هزینه تامین جهیزیه برای نیازمندان از دیگر اقدامات معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برخوار است.

,

راه اندازی قرارگاه جهادی «عهد خدمت» بسیج دانشجویی

, راه اندازی قرارگاه جهادی «عهد خدمت» بسیج دانشجویی, راه اندازی قرارگاه جهادی «عهد خدمت» بسیج دانشجویی,

سرهنگ موسوی با اشاره به برخی فعالیت های بسیج دانشجویی شهرستان گفت: برگزاری دوره توانمندسازی اعضای شبکه مدیریت بسیج دانشجویی، راه اندازی قرارگاه جهادی «عهد خدمت» بسیج دانشجویی به منظور برگزاری اردوهای جهادی در نقاط محروم شهرستان و اعزام دانشجویان بسیجی شهرستان در قالب اردوهای کشوری طرح ولایت بسیج دانشجویی از برنامه های این معاونت در مجموعه ناحیه مقاومت بسیج برخوار است.

,

حضور فعال بیش از هزار بسیجی برای مقابله با کرونا

, حضور فعال بیش از هزار بسیجی برای مقابله با کرونا, حضور فعال بیش از هزار بسیجی برای مقابله با کرونا,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار در ادامه با اشاره به حضور فعال بسیجیان شهرستان در طرح شهید سلیمانی برای مقابله با موج های مختلف ویروس منحوس کرونا تصریح کرد: در ابتدای شیوع این ویروس منحوس، اکیپ های ضدعفونی در سطح شهرستان با محوریت پایگاه های بسیج و گروه های جهادی تشکیل شد که در آن مرحله بیش از هزار مکان مذهبی، بیش از ۵۲ هزار مکان و معبر عمومی و بیش از ۱۲۷ هزار وسیله نقلیه عمومی ضدعفونی شدند.

,

وی با اشاره به تشکیل اکیپ های غربالگری اظهار کرد: در این طرح بیش از ۱۴۰ بسیجی فعالیت داشتند که بیش از ۶۰ درصد جمعیت هدف غربالگری شدند. همچنین روزانه بیش از ۲۵ نفر از بسیجیان ما برای کمک به کادر بهداشت و درمان در مراکز واکسیناسیون کرونا حضور پیدا می کردند.

,

سرهنگ موسوی اذعان کرد: در مجموع تاکنون بیش از هزار بسیجی در قالب های گوناگون و با عملکردی معادل ۲۲ هزار و ۲۹۴ نفر روز در طرح ملی مبارزه با بیماری کرونا حضور داشته اند و این فعالیت تا ریشه کنی کامل بیماری ادامه خواهد داشت.

,

توزیع بیش از ۳۸ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه

, توزیع بیش از ۳۸ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه, توزیع بیش از ۳۸ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه,

فرمانده سپاه شهرستان برخوار اظهار کرد: در اجرای رزمایش کمک مومنانه تا کنون بیش از ۳۸ هزار بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان با کمک خیرین و پایگاه های بسیج به نیازمندان شهرستان اهدا شده است. همچنین از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۳ هزار ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲ میلیارد تومان اهدا شده است.

,

وی افزود: اهدای بیش از ۴۰۰ کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی، قربانی کردن بیش از ۱۲۰ راس گوسفند، ارائه بیش از ۲ هزار وام قرض الحسنه ۲ میلیون تومانی در صندوق های قرض الحسنه بسیج و توزیع بیش از ۷۰۰ بسته لوازم التحریر از دیگر اقدامات پایگاه های بسیج در رزمایش کمک مومنانه بوده است.

,

سرهنگ موسوی همچنین گفت: تاکنون در این رزمایش بیش از ۶۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان توزیع شده و از ابتدای سال تا کنون ۸ هزار پرس غذای گرم توزیع شده است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار در ادامه با اشاره به اجرای طرح مهر کریمانه عنوان کرد: تا کنون بیش از ۶۰ سری جهیزیه به زوج های جوان و نیازمند شهرستان برخوار اهدا شده است.

,

وی اظهار کرد: بیش از ۳۰ منزل مسکونی تا کنون با کمک سپاه تکمیل، نوسازی و بهسازی شده است که ۴ مورد از آنها در سال جاری صورت گرفته است و ۷ مورد هم برای امسال در دست اقدام است.

,

سرهنگ موسوی تصریح کرد: با همکاری بنیاد برکت ۲۰۰ وام ۵۰ میلیون تومانی به متقاضیان اشتغال در در مناطق روستایی و کم برخوردار شهرستان ارائه شده است.

,

اعزام ۶ هزار نفر روز جهادگر برخواری به مناطق محروم کشور

, اعزام ۶ هزار نفر روز جهادگر برخواری به مناطق محروم کشور, اعزام ۶ هزار نفر روز جهادگر برخواری به مناطق محروم کشور,

فرمانده سپاه شهرستان برخوار گفت: در راستای اجرای طرح های محرومیت زدایی بسیج سازندگی شهرستان در مناطق محروم، تا کنون لایروبی ۴ قنات در روستاهای مرغ، دنبی، شورچه و شورآباد و تکمیل ۴ خانه محروم با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام شده است.

,

وی همچنین از ثبت رسمی ۳۰ گروه جهادی در شهرستان برخوار خبر داد و با بیان اینکه ۶ هزار نفر روز جهادگر از شهرستان برخوار به مناطق محروم کشور اعزام شده اند، خاطرنشان کرد: این گروه های جهادی و بسیجیان جهادگر شهرستان برخوار تا کنون در شهرستان ریگان از توابع استان کرمانشاه، استان خراسان جنوبی، شهرستان سمیرم اصفهان و مناطق محروم شهرستان برخوار فعالیت های جهادی داشته اند.

,

سرهنگ موسوی افزود: برگزاری رزمایش الی بیت المقدس باحضور گردان های کوثر خواهران بسیجی و گردان های بیت المقدس برادران بسیجی در اردوگاه قدس سپاه شهرستان، برگزاری اردویِ عملیِ آمادگی دفاعی، تجلیل از ورزشکاران بسیجی در روز عید سعید غدیر خم و برپایی نمایشگاه طرح اسوه پایگاه های بسیج از دیگر اقدامات بسیج است.

,

وی در پایان ضمن بیان ظرفیت ها و پتانسیل های بسیج، از اصحاب رسانه خواست تا به صورت متحد و یک صدا از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کرده و آرمان های شهدا و امام شهدا را به نسل های بعدی برسانند.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه