اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه لنده مطرح کرد:

نقش خبرنگاران در جنگ شناختی دشمنان محوری است

نقش خبرنگاران در جنگ شناختی دشمنان محوری است
فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: امروز در جبهه ای قرار داریم که رسانه نقش مهمی در تبیین جنگ شناختی و روشنگری آحاد مختلف جامعه را بر دوش دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، فرمانده سپاه ناحیه لنده در نشست تعامل و هماهنگی قرارگاه فضای مجازی و تجلیل از خبرنگاران شهرستان لنده با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و همه شهدای رسانه  گفت: خبرنگاران بیشترین نقش را در بصیریت افزایی و آگاهی بخشی در جامعه دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

سرهنگ پاسدار روح الله ویسی تاکیدکرد: امروز در جبهه ای قرار داریم که رسانه نقش مهمی در تبیین جنگ شناختی و روشنگری آحاد مختلف جامعه را بر دوش دارد.

,

وی گفت: فضای مجازی امروز توسط برخی افراد ولنگار مردم را نسبت به آینده نا امید می کنند که این مهم را تنها رسانه ها می توانتد در حوزه های مختلف نسبت به روشنگری جامعه همت کنند.

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: خبرنگاران مطالبه گران خیلی خوبی هستند که باید مردم را نسبت به آینده نظام و انقلاب امیدوار کنند.

وی تاکیدکرد: نقد سازنده می تواند در حوزه های مختلف کمک کار مجموعه های دولت باشد و در این حوزه باید همه در راستای تعامل و هم افزایی صورت گیرد.

ویسی خاطر نشان کرد: ارتقای سواد رسانه ای در بین مردم به عنوان اصل مهم و مغفول مانده ای است که باید خانواده ها نسبت به اجرایی آن  باید کمک کنند.

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: در خصوص خدمات صورت گرفته توسط بسیج سازندگی تلاش های خوبی در سطح شهرستان در حال شکل گیری است که امیدواریم ماحصل این خدمات باعث رفاه حال شهروندان باشد.

ویسی گفت: در خصوص راه اندازی موکب باب الحوائج شهرستان لنده انتظار داریم رسانه ها یار ویاور این موکب که افتخاری برای مردم شهرستان لنده است بتوانند در بازنشر خدماتش تلاش کنند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

در پایان نیز از خبرنگاران شهرستان لنده تجلیل شد.

, در پایان نیز از خبرنگاران شهرستان لنده تجلیل شد., در پایان نیز از خبرنگاران شهرستان لنده تجلیل شد.,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه