اخبار داغ

آغاز عملیات آبرسانی به روستاهای لنده به همت سپاه

آغاز عملیات آبرسانی به روستاهای لنده به همت سپاه
فرمانده سپاه ناحیه لنده از آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به روستاهای ایدنک و سرآسیاب شهیدکریمی به طول ۷کیلومتر خط انتقال آب شرب در لنده خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار روح الله ویسی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع‌رسانی صبح زاگرس، با اشاره به ضرورت همکاری و تعامل سپاه پاسداران با ادارات و نهاد‌ها به خصوص ادارات خدمات‌رسان گفت: امروز سپاه به عنوان یکی از پرتعامل‌ترین نهاد با ادارات و سازمان‌های مختلف کشور به خصوص در بحران‌ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: پس از بررسی و احصاء مشکلات در حوزه تأمین آب شرب شهرستان لنده به خصوص در حوزه‌های روستایی و برابر تفاهم نامه صورت گرفته با آب و فاضلاب شهرستان و بسیج سازندگی سپاه فتح و سپاه ناحیه لنده بحث آبرسانی و ایجاد خط انتقال جدید آب از روستای دم تنگ لنده تا روستا‌های سراسیاب و ایدنک به همت بسیج سازندگی سپاه فتح از امروز آغاز شد.

ویسی گفت: در این طرح بیش از ۳هزار و۵۰۰متر لوله ۲۰۰ و ۱هزار متر لوله ۱۶۰ و ۲هزار و ۵۰۰متر لوله ۱۲۵ به متراژ ۷هزار متر از شروع عملیات تا پایان عملیات به طول ۷کیلومتر اجرایی خواهد شد.

,
,
,

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: با اجرای این طرح آبرسانی که به همت سپاه فتح اجرایی می‌شود شاهد خدمت بی‌منت به مردم روستا‌های ایدنک و سراسیاب به همت سپاه پاسداران هستیم.

وی در ادامه تأکیدکرد: هفته گذشته نیز بیش از ۵۰۰متر لوله پلی اتلین جهت انشعابات داخلی در کوچه‌ها و معابر نیز تحویل اداره آب و فاضلاب شهرستان لنده شده است که در راستای محرویمت زدایی و توجه بهتر به خدمات‌رسانی به شهروندان صورت گرفته است.

,
,
,

ویسی گفت: آنچه امروز رسالت ما است خدمت به مردم در سایه‌امیدآفرینی برای حرکت به سمت آینده است که‌امیدواریم این خدمات ارزشمند سپاه به مردم کام انان را شیرین کند.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

,
,
, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه