اخبار داغ

سردار آزادی در مراسم آغاز دومین کنگره سرداران، امیران و ۸هزار شهید گیلان:

تکمیل باغ موزه شهدای دفاع مقدس گیلان اولویت است/ سوژه فیلم های فاخر باید از دل این کنگره های شهدا بیرون بیاید

تکمیل باغ موزه شهدای دفاع مقدس گیلان اولویت است/ سوژه فیلم های فاخر باید از دل این کنگره های شهدا بیرون بیاید
مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج با بیان اینکه سوژه های فیلم فاخر درباره شهدا باید از دل این کنگره ها بیرون بیاید گفت: ظرفیت ها و مجموعه های مردمی می توانند اقدامات مثبت خوبی را در این زمینه رقم بزنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ۸دی، سردار عبدالرضا آزادی صبح یکشنبه در مراسم آغاز دومین کنگره سرداران، امیران و ۸ هزار شهید استان گیلان در مصلی رشت با بیان اینکه یکی از نیازهای اساسی کشور زنده نگه داشتن یاد شهدا است اظهار کرد: بزرگداشت یاد شهدا صدقه جاریه و حسنه ماندگار است و کمتر از شهادت نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
 
,
مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج با اشاره به اینکه بزرگداشت شهدا تنها تکریم شهدا نیست بلکه استمرار و تداوم حرکت او است افزود: کنگره شهدا راز اقتدار کشور است زیرا امروز تمام تلاش دشمن در جنگ نرم این است که ملت ایران را ناامید و مایوس کند اما پیام شهدا نقطه مقابل آن است.
,
 
,
وی با بیان اینکه کنگره شهدا را برگزار می کنیم تا با فرهنگ شهادت برای جامعه ایمانی خود امید آفرینی کنیم گفت: آنگونه که شهدا توانستند مسیر سعادت را بپیمایند، رهپویان این راه نیز می توانند و پیام و جهت گیری کنگره شهدا نیز همین است.
,
 
,
سردار آزادی با اشاره به تاکیدات رهبری مبنی بر اینکه انگیزه شهدا را در جامعه احیا کنید تصریح کرد: انگیزه اصلی شهدا و عزت آنان برگرفته از دین است لذا باید با تبیین سبک زندگی شهدا در راستای احیای راه آنها گام برداریم.
,
 
,
مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج بیان داشت: تکمیل باغ موزه شهدای دفاع مقدس گیلان اولویتی است که باید در دستور کار کنگره باشد.
,
 
,
وی با اشاره به تاکیدات رهبری مبنی بر استفاده از ابزار هنر در تولید آثار مربوط به شهدا گفت: گیلان مهد هنر و ادب است و باید حداکثر استفاده از ظرفیت های هنری انجام شود و این توصیه رهبری در ترویج سبک زندگی شهدا است.
,
 
,
سردار آزادی با بیان اینکه گیلان سرشار از استعدادهای هنری است بیان کرد: در موضوع تولیدات هنری فاخر و ماندگار مانند فیلم، سریال، مستند و کتاب در کنار شما هستیم از تمام ظرفیت خود در بسیج استفاده کنید و ما نیز از شما حمایت می کنیم.
,
 
,
وی با بیان اینکه سوژه های فیلم فاخر درباره شهدا باید از دل این کنگره ها بیرون بیاید تصریح کرد: ظرفیت ها و مجموعه های مردمی می توانند اقدامات مثبت خوبی را در این زمینه رقم بزنند.
,
 
,
سردار آزادی با اشاره به اینکه در دوره جدید و پس از تصویب سند راهبردی ده ساله بسیج، هر ۱۰ سال یک کنگره شهدا برگزار می شود که این کار نیازمند ساز و کار ماندگار و تشکیل دبیرخانه است ادامه داد: استمرار این حرکت بسیار مهم است و نباید پس از برگزاری کنگره کار را رها کنیم.
,
 
,
مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج با تاکید بر اینکه یک دبیرخانه دائمی بزرگداشت شهدا در سطح استان و تک تک شهرستان ها ایجاد شود افزود: ساز و کار دبیرخانه مردم نهاد است و منحصر در مجموعه بسیج و سپاه نیست و همه باید برای برگزاری کنگره شهدا برنامه ریزی کنند.
,
 
,
وی با بیان اینکه یکی از ساز و کارهای مهم کنگره مردمی برگزار کردن آن است تصریح کرد: همه باید این کنگره را از آن خود بدانند و از ظرفیت های مردمی و هئیت های مذهبی برای تولید کار فاخر ملی و در خور شان استان گیلان استفاده کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه