اخبار داغ

گزارشی از دغدغه مردم؛

وقتی جاده‌های خاکی اهالی ۱۸ روستای پائین طالقان را گرفتار کرد/ با احداث سد طالقان ۱۸۰۰ متر از راه‌ها زیر آب رفت!

وقتی جاده‌های خاکی اهالی ۱۸ روستای پائین طالقان را گرفتار کرد/ با احداث سد طالقان ۱۸۰۰ متر از راه‌ها زیر آب رفت!
بخشی از جاده دسترسی به روستاهای پائین طالقان در محدوده روستای شهراسر سال‌هاست که خاکی و بدون آسفالت باقی مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، بخشی از جاده دسترسی به روستاهای پائین طالقان در محدوده روستای شهراسر سال‌هاست که خاکی و بدون آسفالت باقی مانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
یکی از رانندگانی که روزانه از این مسیر تردد می‌کند، به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ با بارش باران جاده گل و لای شده و در تابستان هم گرد و خاک جاده مردم را اذیت می کند.
,
 
,
وی ادامه می دهد؛ جلوبندی بسیاری از خودروها خراب شده و مردم گرفتار شده اند، در نتیجه متولیان امر باید برای رفع چالش های این جاده تدبیر داشته باشند.
,
 
,
نامناسب بودن بخشی از جاده که کمتر از ۲ کیلومتر است تردد اهالی ۱۸روستای پائین طالقان را سخت کرده و خرابی جاده گلایه آنها را به همراه داشته است.
,
 
,
, ,
 
,
یکی از اهالی روستای پائین طالقان در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ ۱۸۰۰ متر از این جاده خاکی است و مردم ناچارند راه ۱۸ کیلومتری را از مسیر ۴۵ کیلومتری بروند.
,
 
,
یزدانی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای طالقان در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ تعدادی از محورهای حوزه پائین طالقان پس از احداث سد زیر آب رفت.
,
 
,
وی ادامه داد: شرکت آب منطقه ای استان تهران موظف به احداث و تکمیل محورهای مذکور شده است اما بیش ۱۷۰۰ متر خاکی و بلاتکلیف مانده است.
,
 
,
, ,
 
,
یزدانی اظهار داشت: درصددیم به محض تخصیص اعتبارات لازم این مسیر را به مرحله بهسازی و آسفالت برسانیم تا دغدغه روستائیان برطرف شود.
,
 
,
متاسفانه اغلب راه های ارتباطی روستاهای طالقان یا خاکی هستند و یا سال ها است که از عمر آسفالت آنها می گذرد و اعتبار شهرستانی آنها کم است.
,
 
,
بدون شک آسفالت راه های مذکور در گرو تخصیص اعتبارات استانی و ملی است تا مردم ۱۸ روستای پائین طالقان در مسیر تردد خود با مشکل مواجه نشوند.   
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه