اخبار داغ

مدیر مسئول گالری هنری "ماه زاد":

البرز از قطب‌های مهم تولیدات هنری کشور است/ برگزاری نمایشگاه نقاشان طبیعت گرا در کرج

البرز از قطب‌های مهم تولیدات هنری کشور است/ برگزاری نمایشگاه نقاشان طبیعت گرا در کرج
زهرا فاطمی گفت: استان البرز با داشتن ظرفیت‌های گوناگون به عنوان یکی از قطب‌های مهم تولیدات هنری کشور محسوب می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا فاطمی، مدیر مسئول گالری ماه زاد در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: استان البرز با داشتن ظرفیت‌های گوناگون هنری به عنوان یکی از قطب های مهم تولیدات هنری کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: سکونت هنرمندان رشته های مختلف هنری در این استان، سبب تنوع بسیار در تولیدات هنری شده است و رشته نقاشی نیز از این امر مستثنی نیست.
,
 
,
این مسئول تصریح کرد: حضور هنرمندان شاخص کشوری در گرایش ها و مکاتب مختلف هنری در این استان، سبب تنوع بسیار در ارائه آثار شده است.
,
 
,
وی گفت: با توجه به این ظرفیت، گالری ماه زاد با برنامه ریزی سالانه، سعی کرده است که این دیدگاه ها را در قالب ارائه آثار هنرمندان نقاش به صورت منظم، به منظر نظر مخاطبان و هنردوستان برساند.
,
 
,
فاطمی ادامه داد: نمایشگاه پیش رو با دعوت از هنرمندان به نام و فراخوان از هنرمندانی که طبیعت گرا هستند، در سطح استان تشکیل شده است.
,
 
,
این مسئول تصریح کرد: هیئت مدیره و کارشناسان این گالری سعی کردند که در انتخاب آثار نهایت دقت را داشته باشند که موارد ذیل در آن رعایت شده باشد: آثار اورجینال باشند، خلاقیت و نوآوری در این گرایش دیده شده باشد، از لحاظ اجرا و تکنیک مورد قبول جامعه کارشناس هنری باشد، منجر به کشف استعدادهای بالقوه استان شود، ترکیبی از آثار هنرمندان با تجربه و جوان باشد.
,
 
,
وی افزود: هر چند گالری ماه زاد در ابتدای راه است، اما مصمم هستیم با همیاری کلیه هنرمندان به اهداف بزرگتری رسیده و ضمن معرفی هنرمندان جوان به جامعه هنری کشوری و بین المللی قدمی هرچند کوتاه در این زمینه برداریم.
,
 
,
فاطمی در خاتمه خاطرنشان کرد: در پایان کلیه مشتاقان و هنر دوستان را به تماشای این نمایشگاه که با حضور آثار ۲۵ تن از هنرمندان و با عنوان اولین نمایشگاه نقاشان طبیعت گرای استان البرز، از تاریخ جمعه ۲۱ مرداد تا تاریخ چهارشنبه ۲۶ مرداد در حال برگزاری است، صمیمانه دعوت می نماییم، حضور و حمایت شما سبب دلگرمی و ادامه راه برای ما و هنرمندان خواهد بود.
,
 
,
در ادامه تصاویری از این نمایشگاه را می بینید.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه