اخبار داغ

منتقد سینما و تلویزیون:

مخاطبان، تشنه سریال‌هایی با موضوع خانواده ایرانی هستند/ جذابیت "دنیای شیرین دریا" پس از ۲۴ سال

مخاطبان، تشنه سریال‌هایی با موضوع خانواده ایرانی هستند/ جذابیت "دنیای شیرین دریا" پس از ۲۴ سال
فرشته خوش‌فکر گفت: سریال "دنیای شیرین دریا" پس از ۲۴ سال مجدد روی آنتن صدا و سیما پخش می شود و باز هم جذابیت و مخاطب خاص خود را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرشته خوش فکر، منتقد سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: سریال "دنیای شیرین دریا" پس از ۲۴ سال مجدد روی آنتن صدا و سیما پخش می شود و باز هم جذابیت و مخاطب خاص خود را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: ذائقه مخاطب در سال های اخیر ثابت کرده که عاشق سریال هایی با محوریت خانواده است، محتواهایی که جوانان بواسطه آن در خانواده رشد می کنند و به بلوغ فکری می رسند.
,
 
,
خوش فکر افزود: در سال های اخیر، هر سریالی با محوریت خانواده ساخته شد مورد استقبال قرار گرفته، موضوعی که دشمن آن را مورد هجمه قرار داده است.
,
 
,
وی گفت: امروز، جوانان به جای رشد و بلوغ فکری در خانواده، تمام هوش و استعداد خود را در شبکه و دنیای مجازی می گذارند و درگیر آسیب ها و محتوای این دنیا پر زرق و برق اما پوچ می شوند.
,
 
,
وی تصریح کرد: سریال "دنیای شیرین دریا" جزو سریال هایی است که خیلی ها با آن خاطره دارند و ریتم ساده و در عین حال واقعی آن باعث جذابیت و مخاطب پسندی سریال شده است.
,
 
,
این هنرمند با بیان اینکه سریال با محتوای خوب هیچ وقت کهنه و تکراری نمی شود، گفت: نویسنده این سریال توانسته قصه های ساده را خوب پرورش دهد و زبان کودکان بر جذابیت آن افزوده است.
,
 
,
خوش فکر با اشاره به اینکه همسایه خوب در گذشته یک نعمت بزرگ بوده است، ادامه داد: کارگردان به خوبی نقش همسایه را به تصویر کشیده که در طول زمان این نقش به حاشیه رفته است و امروز همسایه، همسایه را نمی شناسد.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: خانواده سنتی و اصیل ایرانی در هر فیلمی که سوژه شد با اقبال مخاطبان روبرو شده است و سریال دنیای شیرین دریا ضمن محوریت نوجوانان به موضوع و اهمیت خانواده اشاره می کند.
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه