اخبار داغ

افزایش شمار زخمی ها در عملیات قدس/ تلاش برای بازداشت مجری عملیات

افزایش شمار زخمی ها در عملیات قدس/ تلاش برای بازداشت مجری عملیات
منابع فلسطینی اعلام کردند که شمار صهیونیست‌های زخمی شده به دنبال عملیات تیراندازی یک جوان فلسطینی در قدس اشغالی افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شمار صهیونیست‌های زخمی شده، ناشی از عملیات تیراندازی یک جوان فلسطینی در قدس اشغالی افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
بنابراین گزارش تاکنون در جریان این عملیات دستکم ۱۰ صهیونیست زخمی شده اند اما از آخرین وضعیت آنها با توجه به سانسور خبری رژیم صهیونیستی، اطلاعات بیشتری در دست نیست.
,
 
,
در همین رابطه، شبکه کان (تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی) گزارش داد که در جریان این عملیات تیراندازی، مجری عملیات ۱۰ گلوله به سوی یک اتوبوس و دو خودرو شلیک کرده و به سلامت از محل گریخته است.
,
 
,
منابع صهیونیستی اعلام کردند که عملیات گشتی زنی گسترده نظامیان صهیونیست که با حمایت بالگردهای نظامی انجام می شود ، تاکنون نتیجه ای نداشته است.
,
 
,
گفتنی است بامداد امروز یک جوان فسطینی در یک عملیات تیراندازی در قدس اشغالی به سوی صهیونیست ها آتش گشود. گروه‌های فلسطینی ضمن استقبال از این عملیات آن را واکنشی طبیعی علیه جنایات رژیم صهیونیستی به ویژه تجاوز اخیر علیه غزه و حملات شدید علیه کرانه باختری دانسته اند.
,
 
,
منبع: مهر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه