اخبار داغ

ستاری:

بیش از ۸۰۰ شرکت دانش‌بنیان در حوزه دفاعی داریم

بیش از ۸۰۰ شرکت دانش‌بنیان در حوزه دفاعی داریم
سورنا ستاری با بیان اینکه تاکید رهبر معظم انقلاب بر توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان است، گفت: هم‌اکنون بیش از ۷۰۰-۸۰۰ شرکت دانش‌بنیان در حوزه دفاعی داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در افتتاحیه نمایشگاه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی ارتش اظهار داشت: نوآوری در حوزه دفاعی بسیار مهم است، در زمان دفاع مقدس نیز هر جا نوآوری داشتیم پیروز شدیم، و گرنه در حالت برابر امکانات و تجهیزات دشمن با ما قابل مقایسه نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: پیروزی‌های ما در حوزه دفاعی مدیون نوآوری‌های ماست. تاکید مقام معظم رهبری بر توسعه شرکت‌های دانش بنیان است و در حال حاضر بیش از ۷۰۰ - ۸۰۰ شرکت دانش بنیان در حوزه دفاعی داریم.

,

معاون علمی فناوری رئیس جمهور عنوان کرد: در حوزه اقتصاد دانش بنیان باید برای افراد و نیروی انسانی بیشتر از شرکت‌ها ارزش قائل شویم زیرا آینده کشور دست افراد نوآور و خلاق بوده و نقش افراد متخصص در حوزه دفاعی حیاتی و مهم است.

,

ستاری با اشاره به اینکه باید در حوزه دفاعی به سمت جذب شرکت‌های خصوصی دانش بنیان برویم، افزود:‌ در حوزه دفاعی باید هدف گذاری‌های بزرگی انجام شود و برای تحقق این امر باید با شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان همکاری کرد. توسعه نوآوری به واسطه سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش دفاعی با شرکت‌های دانش بنیان است.

,

وی افزود: اگر می‌خواهید نوآوری وارد محصول شود موقعی به صورت ساختاری اتفاق می‌افتد که سرمایه خصوصی وارد بخش دفاعی شود.

,

 معاون علمی فناوری رئیس جمهور در پایان عنوان کرد: تشکیل پارک علم و فناوری و شرکت دانش بنیان برای آوردن سرمایه خصوصی به علم و فناوری است و سعی می‌کنیم تحولی در علم و فناوری به واسطه درگیر کردن شرکت‌های خصوصی ایجاد کنیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه