اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

جبهه مقاومت هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم پیچید/ اهانت به شهدای مدافع حرم، اهانت به ارزش‌ها و باورهای امت اسلامی است

جبهه مقاومت هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم پیچید/ اهانت به شهدای مدافع حرم، اهانت به ارزش‌ها و باورهای امت اسلامی است
مجتبی قزاق میری گفت: جبهه مقاومت با مشت گره کرده حزب الله، هیمنه رژیم صهیونیستی را در جنگ ۳۳ روزه در هم پیچید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی قزاق میری، کارشناس سیاسی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به ۲۳ مردادماه به نام روز مقاومت اسلامی بیان کرد: این روز، روز پیروزی حزب الله در جنگ ۳۳ روزه است که به مسلمان عزت داد و هیمنه رژیم صهیونیستی و حامیان آمریکایی‌ آنها را در هم شکست و سیـدحسـن نصـرالله کـه رهبـری جنبش مـردمـی و محبـوب حـزب الله را بر عهـده دارد، با شجـاعت و درایـت تمـام، اراده مـردم مبارز و لبنان را علیه خصم متجاوز بسیج و معطوف کرد.
 
وی افزود: رژیم اشغالگر قدس تاکنون با جنگ و ترور توانسته موقعیت خود را در سطح منطقه و جهانی حفظ کند و به عنوان  یکی از ارکان اصلی نفوذ غرب در منطقه جولان دهد، اما در این نبرد، به وضوح رویارویی ایران و امریکا به شکل کوچک آن به نمایش گذاشته شد.
 
وی ادامه داد: بعد از این نبرد آمریکا و رژیم صهیونیستی به این نتیجه رسیدند که مقاومت در مرحله‌ای از قدرت است که اگر روزی اراده کند، در کمترین زمان ممکن می تواند رژیم صهیونیستی را از روی کره زمین حذف کند.
 
این کارشناس تصریح کرد: اسرائیل با ملتی روبروست که آرزوی آنها از بین بردن این رژیم جعلی از روی کره زمین است و برای رسیدن به این هدف از کوچکترین تلاش های خود، دست بردار نخواهند بود، به طوری که با تکنولوژی موشکی و ایجاد محور مقاومت به رهبری ایران، سوریه، بخشی از عراق، حزب الله لبنان و انصارالله یمن، تمام معادلات نظامی و سیاسی را تغییر و به برتری اسرائیل پایان داده اند.
 
امروز مبارزین جبهه مقاومت تنها راه آزادسازی فلسطین با الهام از فرهنگ امام حسین(ع) است

وی با اشاره به اینکه امروز مبارزین جبهه مقاومت تنها راه آزادسازی فلسطین با الهام از فرهنگ امام حسین(ع) است، اذعان کرد: این یک حرکت مردمی و الهی ماندگار است و ایستادگی در برابر ظلم می دانند، که به برکت آن فتنه های زیادی از بین رفته است.
 
قزاق افزود: ملتی که مکتب سید الشهدا (ع) عاشورای حسینی دارد، هرگز در برابر ظلم و ظالم تسلیم نخواهد شد، اما دشمنان اسلام به دنبال این هستند که فرهنگ حسینی را از بین ببرند و همواره سخنان کذب و ناروا را به انقلاب و اسلام نسبت می‌دهند اما تنها راه  پیروزی و سعادت، بندگی خدا، پیروی از امامت و ولایت و تقوا است و باید از فرصت اندک دنیا برای آباد کردن آخرت و نجات خود در قیامت بهره ببریم.

وی ادامه داد: شهدای مقاومت همچون سردار سلیمانی در برابر داعش ایستاد و با مجاهدت های خود برای ایران و منطقه آرامش و امنیت به ارمغان آورد و همچنین شهادت رزمنده سرافراز مدافع حرم، محسن حججی بدست نیرو‌های تکفیری داعش، بار دیگر خوی وحشیگری این دشمنان را به تصویر کشید.
 
اهانت به شهدای مدافع حرم، اهانت به به ارزش ها و باورهای امت اسلامی است

کارشناس سیاسی با اشاره به بیانیه اهانت‌آمیز میرحسین موسوی درباره شهدای مدافع حرم و شهید حسین همدانی در روز عاشورای حسینی را نشانه از ضعف اعتقادی و مذهبی این افراد به امام و انقلاب و ارزش های الهی دارد.
 
وی گفت: اهانت به جبهه مقاومت و شهدای مدافع حرم و حمایت از داعش، یعنی اینکه این مزدوران چشم دیدن افتخارات اسلام، انقلاب و جبهه مقاومت را ندارند و به همین دلیل به رزمندگان این جبهه و به خصوص سردار عزیزما، حاج قاسم سلیمانی اهانت می کنند که این خود، اهانت به آرمان‌های امام و ولایت و توهین به مکتب شهید سلیمانی است.
 
قزاق خاطرنشان کرد: این اهانت به مردمی است که در تشییع جنازه شهید سلیمانی سنگ تمام گذاشتند، اهانت به ارزش‌ها و باورهای ملت ایران و امت اسلامی است و دفاع از ظالمین و طاغوت‌ها و حمایت از تخریب حرم اولیای الهی و دفاع از کشتن وحشیانه انسان‌های مظلوم و مسلمان است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
, امروز مبارزین جبهه مقاومت تنها راه آزادسازی فلسطین با الهام از فرهنگ امام حسین(ع) است, امروز مبارزین جبهه مقاومت تنها راه آزادسازی فلسطین با الهام از فرهنگ امام حسین(ع) است,
,
,
,
,
,
,
,
, اهانت به شهدای مدافع حرم، اهانت به به ارزش ها و باورهای امت اسلامی است, اهانت به شهدای مدافع حرم، اهانت به به ارزش ها و باورهای امت اسلامی است,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه