اخبار داغ

با تأکید بر نپرداختن به حواشی و آرزوی موفقیت برای نسل جوان فعلی؛

واکنش ستاره باتجربه تیم ملی به اظهارات رئیس فدراسیون والیبال/ موسوی: می‌دانستم با بیان حقیقت مرا تخریب می‌کنند!

واکنش ستاره باتجربه تیم ملی به اظهارات رئیس فدراسیون والیبال/ موسوی: می‌دانستم با بیان حقیقت مرا تخریب می‌کنند!
موضع‌گیری‌های اخیر مسئولان فدراسیون والیبال، واکنش ستاره تیم ملی را در پی داشت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سیدمحمد موسوی، مدافع سرعتی‌زن تیم ملی والیبال کشورمان که هفته گذشته مصاحبه‌ای جنجالی انجام داد و با خداحافظی‌اش از اردوی تیم ملی به بهروز عطایی و فدراسیون والیبال شوک وارد ساخت، پس از اظهارات امروز رئیس فدراسیون مبنی بر مبنی بر این که تیم ملی بزرگ‌تر از رؤسا و بازیکن‌هاست و اظهارات اخیر دبیرکل فدراسیون، در صفحه اینستاگرام شخصی‌اش به اظهارنظر پرداخت.

, مصاحبه‌, خداحافظی‌, تیم ملی بزرگ‌تر از رؤسا و بازیکن‌هاست, دبیرکل,

موسوی در ابتدای این پست نوشت: تیم ملی برای من یک تیم ورزشی نیست. هویت، ریشه و خاکم است. عشق اول و ابدی من است. از زمانی که خودم را شناختم هیچ هدفی بزرگ‌تر از پوشیدن پیراهن تیم ملی و جنگیدن برای پرچم ایران نداشتم. روزهایی که ما والیبال را شروع کردیم خبری از شهرت و پول در این ورزش نبود. فقط و فقط عشق به مردم و وطن بود که شب و روز مثل سرباز می‌جنگیدیم. ما همیشه سرباز وطن بودیم، هستیم و سعی کردیم آنچه در توان داریم برای خدمت به کشور بگذاریم اما هرگز اجازه ندادیم که ما را با شهدا مقایسه کنند. ما کجا شهدا کجا ...شما کجا؟ ما خیلی خیلی کوچکتر از آن هستیم که با مقام شهید قیاس شویم. حرمت شهدا مقدس‌تر از آن است که هر یک از ما به خود اجازه دهد تا آن را مصادره به مطلوب نماید و پشت این عزیزان پنهان شود.

,

وی در ادامه این پست نوشت: من همیشه تلاش کردم تا به تیم ملی والیبال کشورم خدمت کنم. امروز هم اعتقاد دارم بیان حقایق لااقل به صورت مختصر همانطور که گفتم به تیم ملی کمک می‌کند و امیدوارم تلنگری باشد که از بازیکنان جوان حمایت کنند تا در قهرمانی جهان به موفقیت برسند. می‌دانستم که در صورت بیان حقیقت ممکن است من را تخریب کنند اما ترجیح دادم این بار به عنوان یک برادر کوچک حرف دل همه بازیکنان را بزنم تا از آنها حمایت شود. 

,
ستاره تیم ملی در پایان نوشت: همانطور که قبلاً گفتم برای آنکه تیم وارد حاشیه نشود از پرداختن به جزئیات و پاسخ دادن به بد اخلاقی‌های اخیر می‌گذرم و وارد بازی بدخواهان این ورزش نمی‌شوم. هدف من جلب حمایت از تیم ملی بود و مطمئن هستم اگر امروز از بازیکنان حمایت شود و ضعف‌ها را برطرف کنند خبرهای خوبی از این تیم و از این نسل می‌شنویم. برای بچه‌های خوب و پرتلاش و همه اعضای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و از همه مردم شریف ایران می‌خواهم که از تک تک بازیکنان تیم ملی حمایت کنند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه