اخبار داغ

فرمانده انتظامی البرز:

متهم اصلی درگیری مسلحانه رجایی شهر کرج متواری است/ افزایش ۶۸ درصدی کشف سلاح در البرز

متهم اصلی درگیری مسلحانه رجایی شهر کرج متواری است/ افزایش ۶۸ درصدی کشف سلاح در البرز
سردار عباسعلی محمدیان گفت: طی ۴ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱ کشف سلاح نسبت به مدت مشابه سال گذشته در البرز ۶۸ درصد افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی البرز ظهر امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران استان، گفت: یکی از سیاست های دشمن افزایش ورود سلاح به داخل کشور و خرید و فروش آن با قیمت های باورنکردنی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سردار محمدیان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال افزایش سلاح در بین جامعه است، افزود: رسانه های بیگانه جوی را ایجاد کرده اند مبنی بر اینکه ناامنی ها زیاد بوده و برقراری امنیت برای افراد در گرو داشتن سلاح است. 
,
 
,
وی به بروز و ظهور توطئه دشمن در کشفیات پلیس اشاره و اظهار داشت: طی ۴ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱ کشف سلاح نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۸ درصد افزایش یافته است، تعداد سرقت های مسلحانه اندک است.
,
 
,
, ,
 
,
سردار محمدیان تصریح کرد: در قوانین و مقررات حمل، نگهداری و خرید و فروش سلاح و مهمات جرم است، کسی با این دیدگاه که می تواند امنیت خود را با خرید یک سلاح تامین کند سمت این موضوع نرود و پلیس توصیه نمی کند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه دشمن اسلحه را با ارزان ترین قیمت روانه بازار می کند، گفت: در بین حجم درگیری های اراذل و اوباش طی ۴ سال اخیر، درگیری مسلحانه در البرز به واسطه هماهنگی قضائی نسبت به دیگر استان ها اندک است.
,
 
,
فرمانده انتظامی البرز در ادامه خاطرنشان داشت: پشتوانه قضائی و هماهنگی دستگاه های انتظامی البرز موجب شد هر جا شرارت و درگیری رخ داد تا زمان دستگیری و رسیدن به اشد مجازات دست از بررسی جرم برنداریم.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه درگیری مسلحانه رجایی شهر کرج برای البرز تازگی داشت، گفت: تیراندازی با این مضمون برای اولین بار در البرز روی داد، پلیس تمام توان خود را گذاشت و تا این لحظه ۷ نفر در پرونده مذکور بازداشت شده اند.
,
 
,
سردار عباسعلی محمدیان در خاتمه تاکید کرد: متهم اصلی و لیدر تیراندازی در رجایی شهر کرج متواری است و به مردم استان البرز این قول را می دهیم که این فرد دستگیر و برای مجازات به دست عدالت و قانون سپرده شود.  
 
,
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه