اخبار داغ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان خبر داد؛

خسارت ۴۰ میلیارد تومانی سیلاب مونسون به پل ها و جاده های استان اصفهان

خسارت ۴۰ میلیارد تومانی سیلاب مونسون به پل ها و جاده های استان اصفهان
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: بارش ها و سیلاب های ناشی از سامانه مونسون بیش از ۴۰ میلیارد تومان به راه‌ها و پل‌های این استان خسارت وارد کرده که میزان دقیق این خسارت ها پس از بررسی های نهایی اعلام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرزاد دادخواه در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: بارش ها و سیلاب های ناشی از سامانه مونسون بیش از ۴۰ میلیارد تومان به راه‌ها و پل‌های این استان خسارت وارد کرده که میزان دقیق این خسارت ها پس از بررسی های نهایی اعلام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با بیان اینکه بیشترین خسارات در این حوزه به راه ها، ابنیه فنی و پل ها وارد شده است افزود: در جریان بارش و سیلاب های روزهای گذشته به ۹۸ کیلومتر راه‌ روستایی و جاده ای، ۶۱ دستگاه ابنیه فنی و پل‌ها، ۲۱۳ کیلومتر از ایل راهای عشایری استان خسارت وارد شد.

,

وی ادامه داد: با توجه به آماده باش کلیه نیروهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ستاد و شهرستان‌ها بصورت شبانه روزی و با اقدام به موقع در زمان وقوع سیل از حوادث احتمالی جانی و مالی جلو گیری شد.

,

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان خاطرنشان کرد: پس از فروکش کردن سیلاب نسبت به ترمیم مقاطع آسیب دیده و آب بردگی ها اقدام شد.

,

به گفته وی، در زمان حاضر کلیه راه‌های استان اصفهان جز محور نورآباد سی سخت در گردنه بیژن باز و تردد در آنها برقرار است؛ این محور به دلیل ریزش و رانش کوه مسدود شد و عملیات بازگشایی آن در حال انجام است و تا ۲ روز آینده بازگشایی خواهد شد.

,

دادخواه افزود: عوامل راهداری و پلیس راه در همه محورهای مواصلاتی استان حضور دارند و با مدیریت ترددها مانع بسته شدن راه ها و وارد شدن خسارت به خودروها می شوند.

,

وی همچنین بر پرهیز از مسافرت های غیرضروری تاکید کرد و گفت: رانندگان باید قبل از حرکت از وضعیت جوی آگاه شوند و توصیه های ماموران پلیس و راهداران را جدی بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه