اخبار داغ

معاون اجتماعی سپاه حضرت صاحب‌ الزمان (عج) استان اصفهان خبر داد؛

اجرای طرح لبخند کرامت در ۳۰ نقطه محروم استان اصفهان

اجرای طرح لبخند کرامت در ۳۰ نقطه محروم  استان اصفهان
معاون اجتماعی سپاه حضرت صاحب‌ الزمان (عج) استان اصفهان گفت: برنامه های ویژه ای برای ۳۰ منطقه محروم استان از جمله ایجاد اشتغال، اقدامات فرهنگی و اجتماعی، عمرانی و سازندگی و همچنین بهداشت برنامه ریزی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر چاووشی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ پیرامون جزئیات طرح لبخند کرامت بیان کرد: یکی از طرح های معاونت اجتماعی سپاه صاحب الزمان(عج)، شناسایی محلات و مناطق محروم که با آسیب های اجتماعی روبرو بوده با عنوان کرامت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

معاون اجتماعی سپاه حضرت صاحب‌ الزمان (عج) استان اصفهان اظهار داشت: برنامه های ویژه برای این مناطق، از جمله ایجاد اشتغال، اقدامات فرهنگی و اجتماعی، عمرانی و سازندگی و همچنین بهداشت و درمان است.

,

وی افزود: در این مناطق در حوزه بهداشت و درمان محدویت و محرومیت های وجود داشته و باعث استفاده کمتر مردم این مناطق از خدمات پزشکی شده است، که امسال با برنامه ریزی های صورت گرفته و از تمام مناطق استان اصفهان 30 منطقه شناسایی شد که در این 30 نقطه با عنوان طرح لبخند کرامت خدمات پزشکی با محوریت دندانپزشکی به مردم محروم این مناطق ارائه می شود.

,

چاووشی تصریح کرد: در این طرح از ظرفیت گروه های جهادی در حوزه های پزشکی، مامائی، دندانپزشکی، روانشناسی، طب سنتی و همچنین ارائه خدمات آرایشگری و آموزش ویژه آقایان و ارائه خدمات خیاطی و آموزش ویژه بانوان استفاده می شود.

,

معاون اجتماعی سپاه حضرت صاحب‌ الزمان (عج) استان اصفهان گفت: تمامی گروه های تخصصی در مناطق 30 گانه استان حضور پیدا کرده و با استقبال بسیار خوب مردم روبرو می شود که معمولا در هر منطقه بین 200 الی 700 نفر خدمات دریافت می کنند.

,

چاووشی با تشکر از همراهان این طرح افزود: ظرفیت گروه های تخصصی در استان بسیار بالا است که با سیلی از درخواست ها برای حضور در این طرح مواجه بودیم اما به دلیل محدودیت تجهیزات نتوانستیم از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم؛ در برخی شهرستان ها از ظرفیت تجهیزات پزشکی شبکه بهداشت استفاده شده که این بسیار با ارزش است؛ امیدواریم در شهرستان های دیگر هم این ظرفیت ایجاد بشود تا خدمات بهتری به مردم ارائه شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه