اخبار داغ

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان شمالی:

فضاسازی شهری هفته دفاع مقدس پررنگ باشد/ رژه نیروهای مسلح امسال برگزار می‌شود

فضاسازی شهری هفته دفاع مقدس پررنگ باشد/ رژه نیروهای مسلح امسال برگزار می‌شود
امیر محمد نجاتی با اشاره به اینکه فضاسازی شهری در دستگاه‌ها در ایام هفته دفاع مقدس نسبت به سال‌های گذشته پررنگ‌تر باشد، گفت: ادارات و دستگاه‌ها تنها به نصب پرچم یا یک سنگر کفایت نکنند، بلکه خلاقیت به خرج داده و ایده‌های نو ارائه دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک از بجنورد، امیر محمد نجاتی،  مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان شمالی ظهر امروز در ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان خراسان شمالی اظهار داشت: هر ساله با نزدیک شدن به هفته دفاع مقدس، حماسه های جاوید هشت ساله دفاع مقدس در اذهان آحاد ملت ایران بازخوانی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  عصراترک,

وی ادامه داد: در استان خراسان شمالی نیز همزمان با سراسر کشور برنامه هایی که در تقویم این ایام در نظر گرفته شده، بومی سازی و برای تمام دستگاه ها و فرمانداری ها ابلاغ شده است تا به صورت شهرستانی نسبت به اجرای برنامه ها اقدام کنند.

,

امیرنجاتی با بیان اینکه طی دوساله گذشته به دلیل شرایط کرونایی، رژه نیروهای مسلح برگزار نمی شد، گفت:  امسال رژه نیروهای مسلح همزمان با 31 شهریور ماه در سراسر استان برگزار می شود.

,

وی ابراز داشت: سال گذشته با همت مدیران دستگاه های اجرایی، تجلیل در مصلی به صورت متمرکز با حضور ۴۰۰ نفر انجام شد و مابقی نیز در دستگاه ها تجلیل شدند.

,

این مقام مسئول گفت: همچون سنوات گذشته کمیته های نظامی، دانش آموزی، دانشجویی، پیشکسوتان، نظارت و ارزیابی، ایثارگران، اطلاع رسانی، ورزش و جوانان، کمیته روحانیت، زنان براساس برنامه ریزی های صورت گرفته برنامه های این ایام را برعهده دارند.

,

امیرنجاتی برگزاری رژه نیروهای مسلح، دیدار با خانواده شهدا، نواختن زنگ مقاومت، بزرگداشت شهدای سلامت، تاکید بر استفاده از حداکثر ظرفیت از فضای مجازی و آگاهی رسانی در موضوع برنامه های اجرایی، برگزاری نمایشگاه های فرهنگی در محیط اداری هر دستگاه، از جمله برنامه های اصلی این ایام است که تدارک دیده شده است.

,

وی با اشاره به اینکه فضاسازی شهری در دستگاه ها در ایام دفاع مقدس نسبت به سال های گذشته پررنگ تر باشد، افزود: ادارات و دستگاه ها تنها به نصب پرچم یا یک سنگر کفایت نکنند، بلکه برنامه ریزی داشته باشند، خلاقیت به خرج دهند، در حوزه دفاع مقدس موضوع روایت گری با حضور راویان دفاع مقدس انجام دهند.

,

این مقام مسیول‌ همچنین با تاکید به برگزاری ویژه دیدارهای خانواده های شهدا اظهار داشت: نکته قابل توجه این است که خانواده های تکراری انتخاب نشوند و از بین خانواده هایی باشند که کمتر به آنها سرزده شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه